- Reaktionen
- 39.379
- Checks
- 2
lebt er noch?Mich hat gerade einer gefragt, wie lange ich in Österreich bin
Mein Deutsch ist nicht so gut
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
lebt er noch?Mich hat gerade einer gefragt, wie lange ich in Österreich bin
Mein Deutsch ist nicht so gut
![]()
War mir zu dumm zum tötenlebt er noch?![]()
Hob mi owa jetzt scho gschreckt das du rauchstUmziehen..... noch schnell eine rauchen..... und dann ins Auto und ab Richtung Heimat.
Des mitn rauchen..... woar a deppater Schmäh.![]()
Bin eh scho doHier ist es heute so was von ruhig.

spannerSchönen Abend wünsche! Super wars in der Sauna, fürs Augerl a heit![]()
Is scho schena ois wia waunnst nur oide Grammeln sichstspanner![]()

Is scho schena ois wia waunnst nur oide Grammeln sichst![]()
is aber eh gut wenn man sich umblickt, wir waren immer in erdberg squashen und dann im dampfbad. hab mich geaergert das ich verloren hab, mein squash partner geht (vermeintlich) vor mir ins dampfbad, ich mach die tuer auf, nehm den schlauch und spritz ihn in der ecke von oben bis unten ab, mit den worten “das hast davon”. bloederweise wars nicht mein squash partnerSchönen Abend wünsche! Super wars in der Sauna, fürs Augerl a heit![]()

Mr. Hat sich ein Motorrad gegönnthab ihm auf den Geschmack gebracht
![]()
Scho gö? Traut si scho wieder kaner schreimHeit seits wirklich ruhig![]()
Tuat ma lad....Hob mi owa jetzt scho gschreckt das du rauchst![]()
sind gerade 6 stunden aus italien zurueckgefahren, also ich bin eh entspannt, meine frau besteht ja darauf das sie faehrtScho gö? Traut si scho wieder kaner schreim![]()
Mir is eh a danoch, i glaub i muas an M.... aufmochn!I bin jetzt voi wegpennt.
Was auber gor net wie laung.....
A M.... is immer guad.Mir is eh a danoch, i glaub i muas an M.... aufmochn!![]()