- Reaktionen
- 92.251
- Checks
- 12
Ah, nu dazua mit dicke Nudln, de passn do bsunders guat.I tät da gern wos geben![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ah, nu dazua mit dicke Nudln, de passn do bsunders guat.I tät da gern wos geben![]()
Ja die geheime,es gibt a liste?![]()

A richtigs KroftsuppalAh, nu dazua mit dicke Nudln, de passn do bsunders guat.![]()

mist, na vlt verplappert sich einer gggJa die geheime,![]()
De Nudln san zu dick!I tät da gern wos geben![]()
Hab beimI tät da gern wos geben![]()
Na, de geheime Liste gibt's natürlich ah, oba de is do ned gmoant. Do geht's uman @Mitglied #158451 sei Einteilung in Engal und Wödkotzn.Ja die geheime,![]()
Nr.122? pass auf do kummt die FeuerwehrHab beim
Chinesen bestellt![]()

jo sicher....nachzulesen auf Seite 3240 Beitrag: 64.796es gibt a liste?![]()
Friedhöfe haben auch was schönes…..Da hast du leider recht.....
Ich kann auch nicht sagen.... warum ich an diesem Ort..... meine innere Ruhe finde.![]()
Sie hot leider no net offen..... wir waradn heit a gern no zu ihr gfoahrn.I hätt nu so an Gusto auf an Liptauer und frische Wachauerlaibchen![]()
Mir gengan jetzt daun zum HeurigenI hätt nu so an Gusto auf an Liptauer und frische Wachauerlaibchen![]()
und do sind deine test ergebnisse drinne? gggjo sicher....nachzulesen auf Seite 3240 Beitrag: 64.796
Was machst du dazu?
Am besten zu Weihnachten um 20 Uhr des is voi scheeFriedhöfe haben auch was schönes…..![]()
Danke dasd mas sogstMir gengan jetzt daun zum Heurigen![]()
Und an Spritzer Weiss dazuI hätt nu so an Gusto auf an Liptauer und frische Wachauerlaibchen![]()