- Reaktionen
- 98.452
- Checks
- 98
Des hüft ma owa daun a nixi, wauna groß wern wü und ned aussa kauI bin eh bei dir![]()
I glaub do wird ana um Hüfe bleanFolge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Des hüft ma owa daun a nixi, wauna groß wern wü und ned aussa kauI bin eh bei dir![]()
I glaub do wird ana um Hüfe bleanI kenn an SchlüsseldienstJetzt hob i a Aungst![]()
I glaub, des warad nix fia mi, der braucht sei Freiheit.Des hüft ma owa daun a nixi, wauna groß wern wü und ned aussa kau![]()
I glaub do wird ana um Hüfe blean
![]()
FeiglingI glaub, des warad nix fia mi, der braucht sei Freiheit.![]()

Na jo, probiern soid ma ois amoi.Feigling![]()
..Platzproblem…Feigling![]()
mein Onkel - er war Pfarrer - hat damals zu mir gesagt: nur Christkindel sterben zu WeihnachtenIch hab meinen Frieden mit Weihnachten auch noch nicht wiedergefunden![]()
Na, 14, 43, 111Nr.122? pass auf do kummt die Feuerwehr![]()
Jo des wird eng wern..Platzproblem…![]()
Iss wos gscheitsSo jetzt krieg ich auch einen Hunger![]()

Apfelstrudel sollt dir donn wohl kaner unterkummaJo des wird eng wern![]()
Ois sicha nedNa jo, probiern soid ma ois amoi.![]()

Bananenschnitte is nu schlimmaApfelstrudel sollt dir donn wohl kaner unterkumma![]()

I hobs liaba umgekehrt….Frau soid wos spiern in da HosnJo des wird eng wern![]()
Na, ned.@Mitglied #478451 dei Typ wird verlangt![]()
I los de nie in mei HosenI hobs liaba umgekehrt….Frau soid wos spiern in da Hosn![]()