- Reaktionen
- 936
na wer steckt schon gerne in einer Schublade ...... mir ist es dort irgendwie einfach zu eng und das obwohl ich so klein bin
I hab große Schubladen, trotzdem will ich da nicht rein
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
na wer steckt schon gerne in einer Schublade ...... mir ist es dort irgendwie einfach zu eng und das obwohl ich so klein bin
Hod dir wer gschrianIch sag am besten nichts mehr dazu!
Außer das der Verweis zu den Kontaktanzeigen NICHT legitim ist!
Ein Tipp am Rande! Wenn ihr hier solche Einsiedler seid, dann lassts doch den Leuten einfach ihre Threads!!! Dann müssts keinen einkommen lassen und ihr könnt in elitärer Runde Eure geistigen Ergüsse untereinander besprechen!![]()

bis i hundert bin ham die würmer scho mit mir ihren festtagsschmaus ghabtMochst wos mit bist 100 bist….![]()
Des wird sich owa ändan, im neichn Joahr, de Hoffnung stirbt zuletzt!ganz unrecht hat der @Mitglied #599890 aber nicht...![]()
GlaubstDes wird sich owa ändan, im neichn Joahr, de Hoffnung stirbt zuletzt!![]()
Gaunz Siha!Glaubst![]()
Hob ned denkt das du so naiv bistGaunz Siha!![]()
Wos is denn des fir a Untaton, und des von an Engal?Hob ned denkt das du so naiv bist![]()

jetzt muaß i an a t-shirt va meiner liabstn denkenWos is denn des fir a Untaton, und des von an Engal?![]()
![]()
I hob nie an Unterton... i sog nur de WahrheitWos is denn des fir a Untaton, und des von an Engal?![]()
![]()

Aber wirklich ...statt das er froh is uns zu habenI hob nie an Unterton... i sog nur de Wahrheit![]()
es gibt ja auch gefallene Engel ...Wos is denn des fir a Untaton, und des von an Engal?![]()
![]()
Bin i jo eh!Aber wirklich ...statt das er froh is uns zu haben![]()

I kenn nur Twerk, des is Oarschwogin.mal a frage
wos is a twink?
klingt ned extra berauschendI kenn nur Twerk, des is Oarschwogin.![]()