- Reaktionen
- 251.779
- Checks
- 79
woat, wir kenan eh laungsauma schreibn...ich was aber eh ned ob ich das Tempo hier mithalte, des geht mir alles viel zu schnell für mein Alter
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
woat, wir kenan eh laungsauma schreibn...ich was aber eh ned ob ich das Tempo hier mithalte, des geht mir alles viel zu schnell für mein Alter
De Froge is ned, wos DU mochst , sondern wos de mit Dir mochan?is wuascht, i moch eh ois...![]()
I glaub der tuat nur so dass er aus NÖ is?tztztzt, der lernts eh ni !!
ENGAL vöd no !!

NacktWenn daun.... nur nockad.![]()

moch i gern via diWenn daun.... nur nockad.![]()

Das macht nix..... i kumm a maunchmoi ned noch mitn lesen.... auber weu es so fü Bledsinn gschriebn wird..... is des wurscht.ich was aber eh ned ob ich das Tempo hier mithalte, des geht mir alles viel zu schnell für mein Alter
ich war am Samstagi geh morgen !!
glückstreffer beim Translätn ??
und wie geht es dir ??ich war am Samstag
HE !!Das macht nix..... i kumm a maunchmoi ned noch mitn lesen.... auber weu es so fü Bledsinn gschriebn wird..... is des wurscht.![]()
oiso ham wir uns von den wixxern abgehobenDa waren da @Mitglied #562244 und da @Mitglied #606978 und sonst lauter wixxer... also was denkst du..
glückstreffer beim Translätn ??
Bist scho so oid?ich was aber eh ned ob ich das Tempo hier mithalte, des geht mir alles viel zu schnell für mein Alter

Mit ihr schreibst imma im Wiena dialekt?und wie geht es dir ??

die wixxn ehJa das wird mein Selbstgespräche thread und wehe die wixxer antworten![]()
naujo, du bist a KODA und de @Mitglied #593923 ist eine Göttin vom Olymp!!Mit ihr schreibst imma im Wiena dialekt?![]()
![]()
Bist scho so oid?![]()

i hob mas a docht...