- Reaktionen
- 245.526
- Checks
- 79
Reh lief Pfeiller....hahahaReliefpfeiler
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Reh lief Pfeiller....hahahaReliefpfeiler
Teilen?
Derf i di obprifnJo I hob vor a Hildebrand Knorr bremsn zum werdn… da nom gfoit ma so
Liab owa pass auf das koane Nuss dabei san!
Ehrliche Antwort alles aber wirklich ALLES was es über so behinderte oaschlochbremsen zum Wissen gibt!!!! Immer woun I glaub juhu des Thema is erledigt…. Kummt der Dreck wiederWos..... lernst du?? Ehrlich gemeinte Frage!
I befürchte den Schoki griag i eh nedLiab owa pass auf das koane Nuss dabei san!![]()
Des is a NÖ Fred do setz I des Wissen vorausBremsn für de Weana übasetzt = Bremse beim Fahrzeug!
Und nicht die Bremsn = Insekt!![]()
Hob i a glaubt - owa de Mundln sterbn ned aus!Des is a NÖ Fred do setz I des Wissen voraus![]()

Problem de schiessl is net bei mir
Und a klanes Problem gibts doun nu….
De schiessl wurde von mir ausputzt![]()
Manst oba eh neamd bestimmten - göHob i a glaubt - owa de Mundln sterbn ned aus!![]()
Einen schönen guten Abend,was steht bei euch am Programm?☀

Nach mir wurde gerufen?oida Fux, wos hob i vasamt ??
Ned fü bin fertig für heuteEinen schönen guten Abend,was steht bei euch am Programm?☀
Waunst unta olle, bestimmte manst daun man i kan bestimmtn!Manst oba eh neamd bestimmten - gö![]()

oida, HÜF ma, mei fred vakumt totalNach mir wurde gerufen?![]()
Bei mir bist net so schnö? HmmmNach mir wurde gerufen?![]()
Valiast de mocht üwan Fred?oida, HÜF ma, mei fred vakumt total![]()
hofentli no pudan....Einen schönen guten Abend,was steht bei euch am Programm?☀