- Registriert
- 3.8.2018
- Beiträge
- 14.235
- Reaktionen
- 221.647
- Checks
- 98
Des is dei ersta Beitrog in fost leserlichn Deitsch.aber bei sätze wie magst ficken schreiben wir eh leserlich.....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Des is dei ersta Beitrog in fost leserlichn Deitsch.aber bei sätze wie magst ficken schreiben wir eh leserlich.....
22Scheisse mitten drin, jetzt poschst
Anhang anzeigen 8726637
Bei mir is scho wieda olles vorbei.... scheint schon wieder die Sonne.Scheisse mitten drin, jetzt poschst
Anhang anzeigen 8726637
Immer schad wenn ois vorbei ist find i...vor allem wenns so schnell geht...ok...is bei mir ja immer so... *hahahaha*Bei mir is scho wieda olles vorbei.... scheint schon wieder die Sonne.![]()
Immer schad wenn ois vorbei ist find i...vor allem wenns so schnell geht...ok...is bei mir ja immer so... *hahahaha*

Immer schad wenn ois vorbei ist find i...vor allem wenns so schnell geht...ok...is bei mir ja immer so... *hahahaha*
Ja. Da gehts wahrscheinlich gar nimmer...des is nu bleda...pfu, bei mir ned !!![]()
Ja. Da gehts wahrscheinlich gar nimmer...des is nu bleda...
Hab für Zwergi bandnudln und Champion-Paprika Sauce gekocht, für mich mit Zoodles.Mahlzeit alle zusammen!
Was gibt's bei euch zu essen??
Bei mir gefüllte Paprika![]()
Will ma das überhaupt?Manchmal tu ich mir echt schwer euch zu verstehen![]()
Was´n des scho wiedaZoodles.
gschnittane ZucchinisWas´n des scho wieda![]()
Ach, also Zucchininudelngschnittane Zucchinis
RichtigAch, also Zucchininudeln![]()

Will ma das überhaupt?![]()
weil ihr weiba ned zuhören wollt/könnt![]()
![]()
![]()