- Registriert
- 9.12.2019
- Beiträge
- 3.468
- Reaktionen
- 32.725
... do wo i grod angekommen bin und mi nu für a knappes Stünderl ins Betterl kuschlejo eh, wo isn des ??
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
... do wo i grod angekommen bin und mi nu für a knappes Stünderl ins Betterl kuschlejo eh, wo isn des ??
Neigiarigsnosn!jo eh, wo isn des ??
hmm, 50 Minutn rund um Purgstall !... do wo i grod angekommen bin und mi nu für a knappes Stünderl ins Betterl kuschle![]()

Geodreieck das heißt da is wer spitz und breithmm, 50 Minutn rund um Purgstall !
i hoi mois geodreick und an zirkl...
Des heißt es ist wer spitz und breit wie a Geodreieckhmm, 50 Minutn rund um Purgstall !
i hoi mois geodreick und an zirkl...

Geodreieck das heißt da is wer spitz und breit
Des heißt es ist wer spitz und breit wie a Geodreieck![]()
Ma voi liab
Oh mein Gott, so lieb



De san owa voi liab



San jo a von mein Pezi!De san owa voi liab![]()
Geniales BuidlMein koda, den is ois wuascht, des Gfrastsackl
Anhang anzeigen 8719508
Stöh jo kann Bledsinn morgn on.....und des woan in 2 joah 18 stück (in worten achtzehn).
das wald4 ist sehr fruchtbar !!

nana, do bin i brav, i schwörStöh jo kann Bleedsinn morgn on...![]()
jojo, i was..nana, do bin i brav, i schwör![]()
jojo, i was..![]()