- Reaktionen
- 94.768
- Checks
- 1
Bestimmt! Im Westen war ich nie....da wird zu viel geklaut!I kenn dei Landl gach bessa wia Du sölwa![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Bestimmt! Im Westen war ich nie....da wird zu viel geklaut!I kenn dei Landl gach bessa wia Du sölwa![]()
Woa eh im Osten genauso unterwegsBestimmt! Im Westen war ich nie....da wir zu viel geklaut!
Schei...e! Fliegerbombe wurde in der Nähe gefunden. 5600 Menschen müssen evakuiert werden. Hoffentlich wir nicht auch!ich will nicht in der Nacht draußen sitzen!
Guat das in da Roob no nix woa, obwohl ba uns a Grenze zwischen ost und west woajo, des is a g#scheida Schas - in Wien is amoi ane vö söba explodiert - in da Donau! drum is a nix passiert.... is oba scho ewig aus, sicha fast scho 15 Joahr
Die funktioniern eh nimma gscheit und krachn net amoi mehr orndlich mit dem Alter.Schei...e! Fliegerbombe wurde in der Nähe gefunden. 5600 Menschen müssen evakuiert werden. Hoffentlich wir nicht auch!ich will nicht in der Nacht draußen sitzen!
Mir hab bei an Kellaaushub amal ane ausgrobn. Is gor net losgangen.jo, des is a g#scheida Schas - in Wien is amoi ane vö söba explodiert - in da Donau! drum is a nix passiert.... is oba scho ewig aus, sicha fast scho 15 Joahr
Na des net, owa zan Woldofakln reichts anscheinendDie funktioniern eh nimma gscheit und krachn net amoi mehr orndlich mit dem Alter.
Bei uns leider doch. In Köln ging was beim Entschärfen schief....100e Fenster hinüberDie funktioniern eh nimma gscheit und krachn net amoi mehr orndlich mit dem Alter.
Da hams an Phosphor ausgstrat glaub i.Na des net, owa zan Woldofakln reichts anscheinend![]()
Hot si um Di holt net gschertMir hab bei an Kellaaushub amal ane ausgrobn. Is gor net losgangen.
Owa Köln is net wirklich im Osten va DeitschlaundBei uns leider doch. In Köln ging was beim Entschärfen schief....100e Fenster hinüber
Die funktioniern eh nimma gscheit und krachn net amoi mehr orndlich mit dem Alter.

Tiefster WestenOwa Köln is net wirklich im Osten va Deitschlaund![]()
Na, eher im Norden wos dann nimma weit is za die FischköpTiefster Westen
Wer wos do tuscht hotjo, oba da hats scho an g#scheidn Tuscha g'macht, obwohls im Wassa war - zumindest ham des a poar Weiba dazöhnt die da grad auf da Donausinsel waren -andererseits: die Weiba dazöhn an halt scho amoi vü wann da Tag - und die Nacht - lang g'nuag is![]()
![]()
Bist a klaner Korinthenkacker, a geh Hörbi!Na, eher im Norden wos dann nimma weit is za die Fischköp![]()
die in Graz hoch ging hat noch ganz gut funktioniertDie funktioniern eh nimma gscheit und krachn net amoi mehr orndlich mit dem Alter.
Von Geographie Unterricht übriggebliebenLos mi rotn, is vo ana bayrischn Seitn![]()