- Reaktionen
- 25.985
- Checks
- 1
I brauchat nächste Woche an Buam sein Orsch
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Bisserl hot s in da Nocht bei uns geregnet a, hamma jetzt scho die dritte Nocht so ghobt. Owa do fohrt ma auf dem ausgetrockneten Boden wia auf SchmierseifeKimmt scho fiara
Und an schen Tau hom ma a![]()
Vielleicht wird nicht nur gschaut...Wer weiß wo da wieder hingeschaut wird![]()
![]()
![]()
Immer diese schönen VersprechenVielleicht wird nicht nur gschaut...![]()
Wirst schon wahrnehmenSo sogns olle![]()
Ah schau, kannst a damit umgehenVurn und hint.
MuanstWirst schon wahrnehmen![]()
Die sind auch vom Fach, wie einer hinterm Schreibtischja sicher die sehen sich das an und lassen sich informieren
Heute ist nimma so wie früher mit Gemeinschaft, gibt nur mehr Gemma Gemma und fertig sei vorm anfangenwenn ich meinen Maschinenpark anschaue der rechnet sich auch nicht aber auf andere warten ist auch dumm
So ähnliHeute ist nimma so wie früher mit Gemeinschaft, gibt nur mehr Gemma Gemma und fertig sei vorm anfangen![]()
Ob du schön bist, des kann i a mochnOda nochschaun![]()
I komm ausmessen, oschriatnWos woasn I wiavüll Hekta dast host, I hob nur mea 7 qm und des is da Balkaun ba da Wohnung
![]()

Do hom die Narren FreiheitUnd des um 11Uhr11![]()
Jo tumma oschriatnI komm ausmessen, oschriatn![]()
Des hom maunche as gaunze JoaDo hom die Narren Freiheit![]()
Mir schreims do eina, gibt eh gnua Denker,Jo tumma oschriatn, is holt bisl kompliziert wala net rechteckig is. Brauch ma an Mathmatika a dazua
![]()