- Reaktionen
- 4.636
- Checks
- 3
Walst a Großgrundbesitzarin bist ausn Bundeslaund da ewign Weitn da Flächn und net BrustumfaungOiso i kenn beides ned![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Walst a Großgrundbesitzarin bist ausn Bundeslaund da ewign Weitn da Flächn und net BrustumfaungOiso i kenn beides ned![]()
Koh hob i eigentlich a immer so kennt, owa die Weinzerl Ausdrücke nichtAls Koh kenni den Ausdruck, eben des wos zwischen die Grundstickl woxt, maunche sogn a Rua dazua. "Ruastua" wos die Obgrenzung is
Des mocht dein berufliches UmfeldOiso i kenn beides ned![]()
I a netKoh hob i eigentlich a immer so kennt, owa die Weinzerl Ausdrücke nicht
Wenn ich das langsam laut vorlese versteh ich es sogarI a net, jo es hülfta a Bichl nix ba inzara vüllföltign Sproch
, jeda Grom aundascht
Großgrundbesitzerin?Walst a Großgrundbesitzarin bist ausn Bundeslaund da ewign Weitn da Flächn und net Brustumfaung![]()

Du bist guatWenn ich das langsam laut vorlese versteh ich es sogar![]()
Wos woasn I wiavüll Hekta dast hostGroßgrundbesitzerin?![]()
Aso, host Di nur a do einagschmugglt walst gnua Holz foa da Hittn host und glaubst hiaz bist glei FäaschtarinGroßgrundbesitzerin?![]()
I bin do wäu mi da Mitglied #708086 scho länga kennt.Aso, host Di nur a do einagschmugglt walst gnua Holz foa da Hittn host und glaubst hiaz bist glei Fäaschtarin![]()
Aus dir wird no wosWenn ich das langsam laut vorlese versteh ich es sogar![]()
Mei schod, hob glaubt nimmst mi als Knecht auf ba Dei Wirtschoft, wieda nix
Oda a netAus dir wird no wos![]()
Zan Glick hobis @Hummal do wenigstens ban Schreim kennen glerntMei schod, hob glaubt nimmst mi als Knecht auf ba Dei Wirtschoft, wieda nix![]()
Najo, am 11.11. darast sowieso vom Dienst freigstöd wernMei schod, hob glaubt nimmst mi als Knecht auf ba Dei Wirtschoft, wieda nix![]()
Denk positivOda a net![]()
Und des um 11Uhr11Najo, am 11.11. darast sowieso vom Dienst freigstöd wern
Möglich, dann wirst erscht zu Liachtmess wieda eingstöd. In da Zwischnzeit kennan di die gschertn Bauern gor nedUnd des um 11Uhr11![]()