- Reaktionen
- 18.739
- Checks
- 92
ein Maishäcksler auch nichtDie Gräßn is wuascht, a als kluana brauchst Geräte, is nur die Frog wia groß dastas brauchst, a Mähdrescher wird fia 2 ha woascheinli net rentabl sei
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
ein Maishäcksler auch nichtDie Gräßn is wuascht, a als kluana brauchst Geräte, is nur die Frog wia groß dastas brauchst, a Mähdrescher wird fia 2 ha woascheinli net rentabl sei
![]()
Und wia is des mit Kohweinzerln wia mi und noch kleiner?ja sicher die sehen sich das an und lassen sich informieren

Muast holt gaunz genau FrognReich an Erfahrung und schön?
Da frag ich mich jetzt welche Erfahrung?
Und wie schön![]()
wenn ich meinen Maschinenpark anschaue der rechnet sich auch nicht aber auf andere warten ist auch dummein Maishäcksler auch nicht
5-, setznein Maishäcksler auch nicht
Des muast sölwa Wissen wost finanziern mogst, wivüll Göld dast va da Bank kriagst und wia guat dastn Gugupicka kennstein Maishäcksler auch nicht
Des hobi a no nia gheat, Gstägnscheißa woa I sozusagenUnd wia is des mit Kohweinzerln wia mi und noch kleiner?![]()
Was soll sich bei deinem Schrebergarten rechnen?wenn ich meinen Maschinenpark anschaue der rechnet sich auch nicht aber auf andere warten ist auch dumm
Automatisierte Bearbeitung wie es ja die Gartenbesitzer machenWas soll sich bei deinem Schrebergarten rechnen?
Hob i vorher a ned kennt, des hot mi Oana bei an Gespräch wia s zu noch Kleinere wia an Keischla gsogt ham nämlich Weinzerl und noch kleiner KohweinzerlDes hobi a no nia gheat, Gstägnscheißa woa I sozusagen![]()
Moch nurAutomatisierte Bearbeitung wie es ja die Gartenbesitzer machen
Dann host Göld gnuawenn ich meinen Maschinenpark anschaue der rechnet sich auch nicht aber auf andere warten ist auch dumm
Also bist ka Griana, wal de mochn des per BlutdruckwerkzeigAutomatisierte Bearbeitung wie es ja die Gartenbesitzer machen
Aha, also mit Koh bist nur mehr der wos des zan wirtschoftn hot zwischen die Grundstickl wenni des jetzt richtig vastaundn hob.Hob i vorher a ned kennt, des hot mi Oana bei an Gespräch wia s zu noch Kleinere wia an Keischla gsogt ham nämlich Weinzerl und noch kleiner Kohweinzerl
Moanst so an Mähroboter wo s den Rasen noch schneller ausbrennt?Automatisierte Bearbeitung wie es ja die Gartenbesitzer machen
Könnt so in etwa hinkommenAha, also mit Koh bist nur mehr der wos des zan wirtschoftn hot zwischen die Grundstickl wenni des jetzt richtig vastaundn hob.
Als Koh kenni den Ausdruck, eben des wos zwischen die Grundstickl woxt, maunche sogn a Rua dazua. "Ruastua" wos die Obgrenzung isKönnt so in etwa hinkommen
Und wia is des mit Kohweinzerln wia mi und noch kleiner?![]()
Oiso i kenn beides nedDes hobi a no nia gheat, Gstägnscheißa woa I sozusagen![]()
Oda nochschaunMuast holt gaunz genau Frogn![]()