Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Gratuliere der Kandidat hat soviel Waschmaschinen gewonnen wie er nur tragen kannDes homa glei
waschpulver wird nachgeschaut....Waschpulver reicht, Waschmaschine hobi isma zschwerGratuliere der Kandidat hat soviel Waschmaschinen gewonnen wie er nur tragen kannwaschpulver wird nachgeschaut....
OwagehI hob nix gsogt vom gehn, hob nur erwähnt, das mi 99 % im Ef hassen
des is oba a a BledsinnI hob nix gsogt vom gehn, hob nur erwähnt, das mi 99 % im Ef hassen
san NET 99% 
Einbüldung is auch a büldung ....mich verstehens einfach ned dabei bin ich echt einfach.....I hob nix gsogt vom gehn, hob nur erwähnt, das mi 99 % im Ef hassen
So ähnlich is bei dir. ..Über die Prozent loss i jo verhandeln, owa i derf so guat wia in koan Thread schreim und des mocht mi sauerdes is oba a a Bledsinn- da hast scho a bissl a selektive Woarnehmung, a poar bese Weiba
![]()
san NET 99%
...wann dann höchstens 90%![]()
GebärdenspracheÜber die Prozent loss i jo verhandeln, owa i derf so guat wia in koan Thread schreim und des mocht mi sauer
versteht jeder Danke für die BlumenEinbüldung is auch a büldung ....mich verstehens einfach ned dabei bin ich echt einfach.....So ähnlich is bei dir. ..
Du ned so deppat sons sagn uns noch nach wir sind homophutosDanke für die Blumen
I ghör owa ned zu die online WixaGebärdenspracheversteht jeder
![]()
owa i derf so guat wia in koan Thread schreim und des mocht mi sauer
- I hab glaubt aussperrn vo an Fred kann di nur da petsi
Da Pet is jo a so a Freind va miAHA- kann des leicht da Fred-Ersteller a entscheidn
- I hab glaubt aussperrn vo an Fred kann di nur da petsi
![]()
![]()
Da Pet is jo a so a Freind va mi
- I hab eam scho seit imma zum flauschn gern des Des woaßt eh das mi da Pet mit n oltn Profil gsperrt hot
Wievüll hostn eigentlich schon ghobtDes woaßt eh das mi da Pet mit n oltn Profil gsperrt hot
50 no nedWievüll hostn eigentlich schon ghobt![]()
Bledsinn. Auf wos hinauf?I hob nix gsogt vom gehn, hob nur erwähnt, das mi 99 % im Ef hassen
Eppa is des da FehlerI ghör owa ned zu die online Wixa