- Reaktionen
- 3.819
- Checks
- 3
wird immer besser 38 grad ih geh ned ausse
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I hob zwoa nur etwas über 33 Grad, owa mi graust s awird immer besser 38 grad ih geh ned ausse
Owa du gehst leicht ned auße mit deiner Klima im Haus. Bei mi is iwaoll schiach wormwird immer besser 38 grad ih geh ned ausse
Bin im Hof in der Sonn. In Hund hob i grod a koits Wasser bracht.
Und wos saufst du?Bin im Hof in der Sonn. In Hund hob i grod a koits Wasser bracht.
Owa wohrscheinlich is eh er da HundUnd dir hoffentli a koids Bier
Wasser. Aber is net amal gscheit koid aus da LeitungUnd wos saufst du?
Meins werd wärmer beim laufen lassen ....Wasser. Aber is net amal gscheit koid aus da Leitung
Ohne gnua owe lossn is des nix, owa aufpassn, Wossa verschwendn is AnzeigepflichtigWasser. Aber is net amal gscheit koid aus da Leitung
Ich hab alles fürs blumengiessen auf. De saufen auch das zuschaun kannst.Ohne gnua owe lossn is des nix, owa aufpassn, Wossa verschwendn is Anzeigepflichtig
Nur wenn ich länger rinnen lass.Wasser. Aber is net amal gscheit koid aus da Leitung
Eben. Ich stell mir einen Kübel daneben und sammle.Ohne gnua owe lossn is des nix, owa aufpassn, Wossa verschwendn is Anzeigepflichtig