- Reaktionen
- 93.862
- Checks
- 18
hast des net überreif?Zu reif
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
hast des net überreif?Zu reif
Als halber Tiroler krieg ich gleich halbes Heimweh...
Die Grosseltern haben zum Schluss in Pradl, Langstrasse gewohnt . Und der Vatta ist in der Ing.Etzl Strasse aufgewachsen. Ich selbst bin in Gomorrha geboren (1020) , war aber als Bua oft oben... versteh eh net wie man da weggehn kann...Echt, va wo?
Die Grosseltern haben zum Schluss in Pradl, Langstrasse gewohnt . Und der Vatta ist in der Ing.Etzl Strasse aufgewachsen. Ich selbst bin in Gomorrha geboren (1020) , war aber als Bua oft oben... versteh eh net wie man da weggehn kann...
Dann kummt da Pforra owa erscht noch ana Wochn ausn Beichtstui aussaHe was is los? Olle Bäuerlein no in da Hapfn?
Aussi, schee anziagn und ind Kirchn und die Sündn vo dera Wochn beichtn!

Des is da Unterschied zwischen dia und an Catal de schloft ohneWecker hob i Heut und Morgen frei gebm, trotzdem bin i wach gwordn
Mia san imma ba da Tia einegaunganDas kenn ich nur aus OÖ
Schön... gfreit mi für euch. Ich wünsch euch a schönes Föhnwetter!Wir schlofn momentan im Gschnitztal und heit woar ma in Zirl
Oiso i gangad vo do a ned noch Zwearndorf![]()
Schön... gfreit mi für euch. Ich wünsch euch a schönes Föhnwetter!
Do muaß a an Rucksock mit Jausn und Trinkn mitnehmenDann kummt da Pforra owa erscht noch ana Wochn ausn Beichtstui aussa![]()
Jo mei....Des is da Unterschied zwischen dia und an Catal de schloft ohne
Wecka bis zwöfe zmittog![]()
SchlafmützalJo mei....![]()
Auch an gutn Feiertog!
Owa is eh nix, in Wian wären es über 20 gwesn17,3 Grad Tiefstttemperatur in da Nocht is owa a koa Schmorn