- Reaktionen
- 15.134
- Checks
- 1
I hob scho no mein Humor, auch wenn i meine Aunzipfer hier niederschreib
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
So suis seinI hob scho no mein Humor, auch wenn i meine Aunzipfer hier niederschreib
Gschissn is jo dann im Oktober, wennst do um 2:59 aunfaunst bist früher fertig wiast aungfaungan hostDie Geierwaly is so dumm, Heit Nocht hätt s mol die Möglichkeiten für langen ausgiebigen Sex ghobt. Owa nix do, dabei wenn ma um 1:59 zan schnaxln aungfaungan hättn wär s auf oanmol noch 3 gwesn..
Solwa schuld, jetzt muaß auf de Gelegenheit wieda a Johr wordn
I hob scho no mein Humor, auch wenn i meine Aunzipfer hier niederschreib
....So suis sein![]()
Sog ned, deine hot dein Zumpf für die Ewigkeit eingsperrt. Meiner genießt noch Freilandhaltungcumt ma be-cunt vor....trotz käfighaltung...
....
A TeufiskroasGschissn is jo dann im Oktober, wennst do um 2:59 aunfaunst bist früher fertig wiast aungfaungan host
Owa vullA Teufiskroas
Wunderschönen guten Morgen Ihr Farmi's und nicht Farmi's 
Tjo, der Anteil an bauerfeindlichen Familien is besorgniserregend hochI bin eigentlich zu a bauernfeindliche Familie gstoßn, owa as Dirndl hot trotzdem diesen Bauerndeppm gnumman