- Reaktionen
- 21.938
- Checks
- 1
Jo gern braucht si nur ane mödnLass di von a Ef Dame streicheln![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Jo gern braucht si nur ane mödnLass di von a Ef Dame streicheln![]()
Des is holt desJo gern braucht si nur ane mödn![]()

...brand a aktuellBan letztn Ochtl woa irgendwos schlechts dabei mir brummt da Kopf![]()
An schwoazn hob i scha pockt """ Kaffffeeee""" wohlgemerkt...brand a aktuell![]()
Dss ist normal bei dem Accuklumpert. Ich hab haufnweis Maschinen ohne Ladegerät. A paar gehn min Kleinbahn Trafo zum Ladn aber manche nehmen nix mehr an wennst net is richtige Gerät hastUnd noch etwas kaputtes hob i gfundn. Zumindest ein Makita Ladegerät is im Jenseits
Meines Wissens nach war die Überspannung vom letzten Freitag die UrsacheDss ist normal bei dem Accuklumpert. Ich hab haufnweis Maschinen ohne Ladegerät. A paar gehn min Kleinbahn Trafo zum Ladn aber manche nehmen nix mehr an wennst net is richtige Gerät hast
Kann eh gut sein.Meines Wissens nach war die Überspannung vom letzten Freitag die Ursache
Bei uns alle Tog.Vor a Wochn lief grod da Wahnsinn
Hot da wer an Rausch einitan?Ban letztn Ochtl woa irgendwos schlechts dabei mir brummt da Kopf![]()
Jo und i hob grod des Ochtl dawischtHot da wer an Rausch einitan?
nach Fredl Fesl Gott hab ihn seligHot da wer an Rausch einitan?
Des woaß i aMeines Wissens nach war die Überspannung vom letzten Freitag die Ursache
Najo, ma soll s ned übertreibenBei uns alle Tog.
Die Wirtschoft a bissal aukurblnMeines Wissens nach war die Überspannung vom letzten Freitag die Ursache
Owa das do da Petrus a mitspieltDie Wirtschoft a bissal aukurbln![]()

Der hot woarscheinlich an Schoit umglegtOwa das do da Petrus a mitspielt![]()
Na, mit sein Schneepotzn hot a massenweise Bam auf die Freileitungen gschmissnDer hot woarscheinlich an Schoit umglegt![]()
Nussbama aNa, mit sein Schneepotzn hot a massenweise Bam auf die Freileitungen gschmissn
Jo, is a Oana darunterNussbama a![]()