- Reaktionen
- 12.600
- Checks
- 1
I hob in mein Leben schon einiges erlebt und dann glaubt ma holt ned mehr ollsnana, du g'härst da definitiv net dazua- du bist manchmoi nur a weng paranoid
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I hob in mein Leben schon einiges erlebt und dann glaubt ma holt ned mehr ollsnana, du g'härst da definitiv net dazua- du bist manchmoi nur a weng paranoid
![]()
I leb dawei no oba heut hab i die Kawa angrissn also kann i für nix garantiern.Außer wir beide alle was in diesem Thread schreiben
Und wir wern alle Tag sekkiert!Jeden Tag, also schön lieb sein![]()
A geh wie kummstn auf sowas.Nana, wir sind halt auch nicht leicht zu verstehen
Timing is des hoibe LebenSoda, da Mister letzter Odrucka is a aufgstandn, um Holwa muaß a in da Firma sein
Owa guat das i n ned mehr in die Berufsschul fiahn muaß, meistens hot eh so ume zaht, das i in da Friah fohrn hob miaßn. Oanmol hot a so umezaht das ma 2 Minuten zspät worn und as elektrische Tor hot zua ghobtTiming is des hoibe Leben![]()
Der wird a irgendwaun drauf kemma.Owa guat das i n ned mehr in die Berufsschul fiahn muaß, meistens hot eh so ume zaht, das i in da Friah fohrn hob miaßn. Oanmol hot a so umezaht das ma 2 Minuten zspät worn und as elektrische Tor hot zua ghobt
Hob storke BedenkenDer wird a irgendwaun drauf kemma.
Owa geh. Is nu fost a jeder vernünftig worn.Hob storke Bedenken
Mei Vota wor sein Leben lang zuspät und i muaß dabei a vafluacht aufpassnOwa geh. Is nu fost a jeder vernünftig worn.
I bin a selten zfria an, owa es passt daun immer wieder.Mei Vota wor sein Leben lang zuspät und i muaß dabei a vafluacht aufpassn
Ich muss auch immer aufpassen nicht zu spät zu sein. Aber den Zug hab ich noch nie versäumtI bin a selten zfria an, owa es passt daun immer wieder.