- Reaktionen
- 12.387
- Checks
- 1
BuaBurli oder Mädi
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
BuaBurli oder Mädi
Um so mehr verwundert es mich das unser BOKU Absolvent in Zeitungen von einem strengen Winter schmiert. Kalt war s bei uns nur der Jahreszeit entsprechend. Owa der junge Hupfa kennt holt koane richtigen Winter, owa schmiern muaß aWor eh nur koid.
Wenn s so weiter geht wern bei uns bald die palmartigen Bäume zu blühen beginnenUm so mehr verwundert es mich das unser BOKU Absolvent in Zeitungen von einem strengen Winter schmiert. Kalt war s bei uns nur der Jahreszeit entsprechend. Owa der junge Hupfa kennt holt koane richtigen Winter, owa schmiern muaß a
Is a liaba Bua, owa trotz Fachwissen von der Wirklichkeit neben der Spur.Um so mehr verwundert es mich das unser BOKU Absolvent in Zeitungen von einem strengen Winter schmiert. Kalt war s bei uns nur der Jahreszeit entsprechend. Owa der junge Hupfa kennt holt koane richtigen Winter, owa schmiern muaß a
Wenn mas genau nimmt hod er scho auf a gwisse Weise recht. Da Jänner wor im laungjährigen Schitt scho koid. De aundere Gschicht san de Niederschläge. De worn hoid sehr gering.Um so mehr verwundert es mich das unser BOKU Absolvent in Zeitungen von einem strengen Winter schmiert. Kalt war s bei uns nur der Jahreszeit entsprechend. Owa der junge Hupfa kennt holt koane richtigen Winter, owa schmiern muaß a
Trotzdem lachhaftWenn mas genau nimmt hod er scho auf a gwisse Weise recht. Da Jänner wor im laungjährigen Schitt scho koid. De aundere Gschicht san de Niederschläge. De worn hoid sehr gering.
Kloar is a, dass a 20jähriger de Winter der 80er und 90er ned erlebt hod.
Es is owa trotzdem sein Kaffee wenn er mangels an Erfahrungen zviel Winterdienstarbeit annimmt und schon daschmeißt wegen des bisserl Winter.Wenn mas genau nimmt hod er scho auf a gwisse Weise recht. Da Jänner wor im laungjährigen Schitt scho koid. De aundere Gschicht san de Niederschläge. De worn hoid sehr gering.
Kloar is a, dass a 20jähriger de Winter der 80er und 90er ned erlebt hod.
Oba net QuerVaginalverkehr host gö liaba
Die schenste Arbeit is immer die gschriebene.Zwoa so Kasperln hamma, die ham mehr als 12 Stund Orbeit aungnommen
Bei die Chinesenweiwa scho, die ham a QuermuschiOba net Quer
Bisserl a Luft fehlt, oder ist da noch Sommerluft drinnen
Denk i schreib zvü van orbeitnDie schenste Arbeit is immer die gschriebene.
Wunderschönen guten Morgen Ihr Farmi's und nicht Farmi's 
In zwoa Johr kann schon weniger werdenBisserl a Luft fehlt, oder ist da noch Sommerluft drinnen![]()
Tastrad hot nur mehr 0,5 bar ghobtBisserl a Luft fehlt, oder ist da noch Sommerluft drinnen![]()