Farmi´s Treffpunkt

• Ersteller Ersteller Gast
  • Erstellt am Erstellt am
Um so mehr verwundert es mich das unser BOKU Absolvent in Zeitungen von einem strengen Winter schmiert. Kalt war s bei uns nur der Jahreszeit entsprechend. Owa der junge Hupfa kennt holt koane richtigen Winter, owa schmiern muaß a
Wenn s so weiter geht wern bei uns bald die palmartigen Bäume zu blühen beginnen

Um so mehr verwundert es mich das unser BOKU Absolvent in Zeitungen von einem strengen Winter schmiert. Kalt war s bei uns nur der Jahreszeit entsprechend. Owa der junge Hupfa kennt holt koane richtigen Winter, owa schmiern muaß a
Is a liaba Bua, owa trotz Fachwissen von der Wirklichkeit neben der Spur.

Wenn mas genau nimmt hod er scho auf a gwisse Weise recht. Da Jänner wor im laungjährigen Schitt scho koid. De aundere Gschicht san de Niederschläge. De worn hoid sehr gering.

Kloar is a, dass a 20jähriger de Winter der 80er und 90er ned erlebt hod.

Wenn mas genau nimmt hod er scho auf a gwisse Weise recht. Da Jänner wor im laungjährigen Schitt scho koid. De aundere Gschicht san de Niederschläge. De worn hoid sehr gering.

Kloar is a, dass a 20jähriger de Winter der 80er und 90er ned erlebt hod.
Es is owa trotzdem sein Kaffee wenn er mangels an Erfahrungen zviel Winterdienstarbeit annimmt und schon daschmeißt wegen des bisserl Winter.

I woaß scho warum i ned mehr Arbeit annehme. A gscheita Winter und mi schleidats solwa. Klor, wenn s nix schneibt mog die gaunze Gmeinde a damochn

Wia i aungfaungan hob ham s drauf gschaut das jeder seinen Abschnitt in 3 bis 4 Stunden schafft, es soll ja wieder alles so rasch und gut als möglich befahrbar sein

Zurück
Oben