- Reaktionen
- 9.588
- Checks
- 4
Der Mast der mitten im Wald steht hat fast 100% EisengehaltWachsn durt a Telegrafnmostn und Eisnbahnschwön?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Der Mast der mitten im Wald steht hat fast 100% EisengehaltWachsn durt a Telegrafnmostn und Eisnbahnschwön?
Stimmt nicht, heute war es um 11:00 UhrNicht? Wär doch eine nette Beschäftigung. Wennst eh jeden Tag zu Mittag schon Feierabend hast![]()
Wir die Postler früher malStimmt nicht, heute war es um 11:00 Uhr![]()
Wird mitgnommen, den kennma a brauchn.Der Mast der mitten im Wald steht hat fast 100% Eisengehalt![]()
Fuattan wird as scho und womöglich muaß a für die a hoazn
0°C is im jänner eh woarmBei uns hods 0 und in da Nocht![]()
Gestern hamma 9 Grad Plus ghobt0°C is im jänner eh woarm![]()
Fuattan wird as scho und womöglich muaß a für die a hoazn

I faung denk mit Bienen aun, die mochn Winterschlafjo eh, oba die san dann scho bis 11:00 durchg'fuaddat, auβa ma macht eana a 5Menü vom Haumkoch @Mitglied #505578
![]()
![]()
I faung denk mit Bienen aun, die mochn Winterschlaf
I moan so Bienen wos fliagnoiso bei an ganz bestimmtenMitglied #565828 warat ma des net aufg'foin
- ganz im Gegenteil, die gamselt a im Winter umadum daβ an manchmoi aus die Schlapfn hebt
![]()
Owa i bin lernfähig

Zum Glück habe ich mir nicht die Miez geprelltoiso bei an ganz bestimmtenMitglied #565828 warat ma des net aufg'foin
- ganz im Gegenteil, die gamselt a im Winter umadum daβ an manchmoi aus die Schlapfn hebt
![]()
Zum Glück habe ich mir nicht die Miez geprellt
Meine@Mitglied #260832 wos mochn die Freunde?
Was hat das mit Wurst und Käse zu tunjo, des warat scho a weng a worst case![]()