- Reaktionen
- 11.818
- Checks
- 1
Dann hoaßt s wieder die NotgeilenSowieso!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Dann hoaßt s wieder die NotgeilenSowieso!
Wunderschönen guten Morgen Ihr Farmi's und nicht Farmi's 
Ich auch aber die schlafn no. Deswegn machns den Scheiss ja um soa Zeit.Hab's gemeldet
Do wor eh vorige Wochn a so a Komiker. Wohrscheinli is eh da Söwe nur mit an neichen Profil.Ich auch aber die schlafn no. Deswegn machns den Scheiss ja um soa Zeit.
Die wissen schon wie.Ich auch aber die schlafn no. Deswegn machns den Scheiss ja um soa Zeit.
Meiner bekommt nur lauter kleine Wuzerl damit er sich nicht überfrisst.Mei Ofn is a Depp, der hot scho bold as gaunze Hulz weggfressn wos i vor Weihnachten gspoltn hob
Is dei Ofn da Wurzlsepp?Meiner bekommt nur lauter kleine Wuzerl damit er sich nicht überfrisst.![]()
I hab no für die nächstn zwa Winter, und bei an Freund hab i no zwa grosse Fichtn liegn.Meiner bekommt nur lauter kleine Wuzerl damit er sich nicht überfrisst.![]()
Hoatzt holt so wenig?I hab no für die nächstn zwa Winter, und bei an Frund hab i no zwa grosse Fichtn liegn.
Da Ofn gliat in ganzn Tag... aber i zah dsuernd was von der Firma zhaus. Heuer hats vü Parkettbodn gebn, der derf net in schlechte Händ komma.Hoatzt holt so wenig?
Nix Wurzl, Wuzerl.Is dei Ofn da Wurzlsepp?