- Reaktionen
- 32.653
Sog bloß du vadienst wos mit da Laundwirtschoft?Leit gibt's
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Sog bloß du vadienst wos mit da Laundwirtschoft?Leit gibt's
Brauchst di ned fürchtn, du bist jo ned i
Scho lang nix mehrSog bloß du vadienst wos mit da Laundwirtschoft?![]()
Am liabstn wär s ihnen sowieso wennst beim Orbeitn direkt in die Kistn follstjo, oiso Pensi is für mi a komplette Horrorvorstellung- I waß scho daß des in 20 Joahr vielleicht anders ausschaun kann, oba Stand heut hoffi scho daßi dann no aktiv bin - und gsd kann mi eh kana zwangsweise in die Pensi versenken, oba des is jo bei dir a net anders....
Am liabstn wär s ihnen sowieso wennst beim Orbeitn direkt in die Kistn follst

Ob di da 80%ige ned fiaßltwann scho, dann wüi oba vorher scho no amoi am söba brenntn stoarischn Vulkanierschnaps nippeln härst
![]()
Hab jo glei gsogt a Bierkistn is gscheitaWennst bei so an Grammer Sitz ned inprovisierst kaunst n einschickn
Hob eh guat improvisiertHab jo glei gsogt a Bierkistn is gscheita

Geile work/life Balance für vater StaatAm liabstn wär s ihnen sowieso wennst beim Orbeitn direkt in die Kistn follst
Kennst die alle beim Namen?
Natürlich, heißen ja alle Karl.Kennst die alle beim Namen?
Natürlich, heißen ja alle Karl.![]()

Ich könnte meine Karl's durchnummerieren.des is praktisch, I sag zu ana bestimmten g'spaltenen Persönlichkeit a imma nur @Mitglied #505578 & @Mitglied #505578![]()
Wichtig ist wieviel sie auf Waage bringenIch könnte meine Karl's durchnummerieren.
Es will doch keiner eine Nummer seines
Sog i joGeile work/life Balance für vater Staatwas will er mehr