- Reaktionen
- 25.351
- Checks
- 1
Tjo mehr als doppelt orbeitn wird des ned wernDas klingt super, würd mir auch gefallen!
Und am Hof bleibt dir sicher auch noch genug zum Mithelfen![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Tjo mehr als doppelt orbeitn wird des ned wernDas klingt super, würd mir auch gefallen!
Tjo mehr als doppelt orbeitn wird des ned wern
I will nur nix von Doppelbelastungen wissen
Jo, i frog immer brav in der Früh, wenn i in den Stall geh, ob ich den Fitnessraum eh benutzen darf.Das klingt super, würd mir auch gefallen!
Und wer mocht daunn den Esel streck dich?...geil wenns auf die Walz gehst mit dein tischlein-deck-dich cumst vorbei vielleicht tauschen wir gegen knüppel auf dem sack![]()

Bodenvasen kinnan owa a gaunz sche hoch seinna paß auf daß da des kloane @Mitglied #538532 net glei die Wadln richt- is zwar net recht vü höha ois a Bodenvasn, hats oba faustdick hinta die Earwaschln
![]()
I g'spiar des owa scho voi, dass i jz weniger oawat... i bin auf amoi um soo vüü mehr miadTjo mehr als doppelt orbeitn wird des ned wern
Der 50er kommt auch schon langsamI g'spiar des owa scho voi, dass i jz weniger oawat... i bin auf amoi um soo vüü mehr miad. Mei Kreislauf schraubt sich voi owa
![]()
Loss eam kemma, i schau man daunn au, wenn er do isDer 50er kommt auch schon langsam![]()
Hoiz machn is eh da anzig gscheite Sport.Jo, i frog immer brav in der Früh, wenn i in den Stall geh, ob ich den Fitnessraum eh benutzen darf.
Und a bisserl Motorsog schneiden dearf i a nu![]()
Is des dann a a Art Motorsport %Hoiz machn is eh da anzig gscheite Sport.