- Reaktionen
- 24.770
- Checks
- 9
Wisst ihr überhaupt wia ma bei an Wurm erkennt wo Hint und wo Vorne is?
ja und?
ma soll die Leit net ewig am langen Ast unwissend vahungern lassen 
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wisst ihr überhaupt wia ma bei an Wurm erkennt wo Hint und wo Vorne is?
ja und?was is jetzn?
![]()
Ja, alle so schüchtern....Bei Deinem Lebkuchen Po wird wohl keiner es wagen abzubeißen.![]()
Ob du des packst?
Ich würde mich nicht trauen
Ich würde mich nicht trauen![]()
Das bedarf einer besonderen MotivationIst offensichtlich nicht mutig genug
![]()
Da brauchst Motivation extra?Das bedarf einer besonderen Motivation![]()
Das ist mehr Motivation als erwartetDa brauchst Motivation extra?
Vielleicht hilft ein Blick in den Kaffeetratsch![]()
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
, owa wurde zuerst aus Sicherheitsgründen abgelehnt.A jeder Stoa mocht a neiche Schneid.Da Bua wor Gestern super happy wia a an Birnenbaum zsamm schneiden wollt und an einigwoxnan Ziagl mit sei 500i dawischt hot.
Jetzt muaß i iahm Heut no moi zoagn wia as Kettnschleifn geht. Dann kaun a glei die Makita mitmochn, die schneid a nix mehr
Owa a FolscheA jeder Stoa mocht a neiche Schneid.![]()
Ob richti oder foisch hob i eh ned gsogtOwa a Folsche
Die Freillaundbam san sowieso a eigene Gschicht, oan Nochbar hot für n Andern an Baum umgschnittn und wia n der aufgorbeitet hot, hot a gsehn das a knopp an a Floschn vorbei gschnittn hot wo zwoa Hauptstämme zsamm gwoxn wornA jeder Stoa mocht a neiche Schneid.![]()