- Reaktionen
- 11.323
- Checks
- 1
I bin nur gspannt wia vü ma wegschleifn miaßn das wieder schneid. I trau iahm jo ned, das a no a Zeitl umgwürgt hotOb richti oder foisch hob i eh ned gsogt
Nur neich
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I bin nur gspannt wia vü ma wegschleifn miaßn das wieder schneid. I trau iahm jo ned, das a no a Zeitl umgwürgt hotOb richti oder foisch hob i eh ned gsogt
Nur neich
Immer wieder spanndend sowos. Überhaupt Bam an da Grundgrenze. Do homs früher ole möglichen Drähte angnagelt de eigwoxen san. Sowos scheid i grundsätzli nurmehr in 1,5m Höhe um. Der Schaß kau mi. Hob ma damit scho gmua Kettn ruiniertDie Freillaundbam san sowieso a eigene Gschicht, oan Nochbar hot für n Andern an Baum umgschnittn und wia n der aufgorbeitet hot, hot a gsehn das a knopp an a Floschn vorbei gschnittn hot wo zwoa Hauptstämme zsamm gwoxn worn
Bei uns hot a mol Oana für die Nochbarin an dürrn Opflbam umgschnittn, der wor Innen hohl und mit Beton ausgfülltImmer wieder spanndend sowos. Überhaupt Bam an da Grundgrenze. Do homs früher ole möglichen Drähte angnagelt de eigwoxen san. Sowos scheid i grundsätzli nurmehr in 1,5m Höhe um. Der Schaß kau mi. Hob ma damit scho gmua Kettn ruiniert
I fohr a öfters wo vorbei wo die die Bam über an Meter hoch gnumman wurden, wohrscheinlich ham s a glei an Weidezaun aungnoglt ghobtImmer wieder spanndend sowos. Überhaupt Bam an da Grundgrenze. Do homs früher ole möglichen Drähte angnagelt de eigwoxen san. Sowos scheid i grundsätzli nurmehr in 1,5m Höhe um. Der Schaß kau mi. Hob ma damit scho gmua Kettn ruiniert
Des wird so sein.I fohr a öfters wo vorbei wo die die Bam über an Meter hoch gnumman wurden, wohrscheinlich ham s a glei an Weidezaun aungnoglt ghobt
Is owa a DummheitDes wird so sein.
Jo eh, owa des is a oida Huat noch da Grenz.Is owa a Dummheit

Lass di net vo ana deppatn App pflanzn. Hob i nie ghabt und brauch i net.Jetzt hob is wieder gschofft as Ef als App zu installieren, owa wurde zuerst aus Sicherheitsgründen abgelehnt.
Najo, dann hätt i mi halt eher unfreiwillig schön langsam vom Acker gmacht.
Wär eh gscheida
Da Bua wor Gestern super happy wia a an Birnenbaum zsamm schneiden wollt und an einigwoxnan Ziagl mit sei 500i dawischt hot.
Jetzt muaß i iahm Heut no moi zoagn wia as Kettnschleifn geht. Dann kaun a glei die Makita mitmochn, die schneid a nix mehr
Bei mir gibt es nur eine Feile zum schärfen, alles andere ist nicht meinsI schleif meine mit da klan Flex mit an dünnen Blattl. Is net perfekt aber geht ruckzuck zwischn zwa Nägln.
I hab im Herbst die Tram von an oidn Stodl zsammgschnittn. Nie wieder.Immer wieder spanndend sowos. Überhaupt Bam an da Grundgrenze. Do homs früher ole möglichen Drähte angnagelt de eigwoxen san. Sowos scheid i grundsätzli nurmehr in 1,5m Höhe um. Der Schaß kau mi. Hob ma damit scho gmua Kettn ruiniert
i hab ma des angwohnt wie i mei Dach baut hab und obn mit da Sog umgwerkt hab. A Kabl und a Flex war eh obn.Bei mir gibt es nur eine Feile zum schärfen, alles andere ist nicht meins
Me tooBei mir gibt es nur eine Feile zum schärfen, alles andere ist nicht meins
Zum Feilen bin i ned zbrauchn, i reiß immer olle o, owa mit n Schleifgerät geh i des behutsamer an wia olle Aundan. Es nehmen olle zviel auf einmal, die Schleifscheim darf die Kettn ned mal gscheit berührenBei mir gibt es nur eine Feile zum schärfen, alles andere ist nicht meins
Mir dauert des ois zlaung. Bis i de Kettn heraus, gschliffn und wieder eibaut hob, is gfeilt a leicht.Zum Feilen bin i ned zbrauchn, i reiß immer olle o, owa mit n Schleifgerät geh i des behutsamer an wia olle Aundan. Es nehmen olle zviel auf einmal, die Schleifscheim darf die Kettn ned mal gscheit berühren
I drück zviel anMir dauert des ois zlaung. Bis i de Kettn heraus, gschliffn und wieder eibaut hob, is gfeilt a leicht.
Außerdem hob i immer an Schraubstock am Traktor mit. Der is am Frontschild fix aufbaut.
Irgendwo wü i jo a aundrückn dürfn