- Reaktionen
- 92.070
- Checks
- 18
Imma no gscheiter wie wenn da Bär überd Grenz ummakummtWir haben ihn unterbrochen weilma nochmal schauen waren, jetzt waren es lei 2
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Imma no gscheiter wie wenn da Bär überd Grenz ummakummtWir haben ihn unterbrochen weilma nochmal schauen waren, jetzt waren es lei 2
Nach wienImma no gscheiter wie wenn da Bär überd Grenz ummakummt
Schau wia es ef bildetA noch nie ghert muss ich mir merken![]()
![]()
Den könnts eich ghaltn. Wir habn scho gnua Unnetiche da.Nach wien![]()
A WahnsinnSchau wia es ef bildet![]()
Imma no gscheiter wie wenn da Bär überd Grenz ummakummt

Des ham mia vor 2 Joahr g'hobt
Do hot da Mink bei uns durche g'oarbeit und 11e g'murkst![]()
Ob da Emil a mol durch unsern Pippal ihrn Gortn durchmaschiert is?
Da bruada vom monkund aussadem: wer isn eigentlich da MINK???![]()
![]()
Do wor a owa saufleißig

Do wor a owa saufleißig![]()
Da bruada vom monk![]()
Wir ham mol an Hund ghobt, der hot 2 Mader das Leben beendet, einen direkt, den anderen hot auf an Bam aufi gjogt und a Jäger hot n owe gschossn.Kaunst laut sogn
härst I wü des oba wirklich wissen vom @Mitglied #680766![]()
- oba is jo nix neues daß an die Weiba da wieda amoi unwissend vahungern lassn
![]()
Denk i mi joNa,bei uns woar a leider ned; owa ned weit weg
He, i gib imma Antwort (gfoid nua ned imma jedem)
- jo, kenn mi jo a bald nimma aus da herinn, da muaßt ja mittlaweile scho voll auf Zack sein 
Ah geh, des pockst schoaaaahso- jo, kenn mi jo a bald nimma aus da herinn, da muaßt ja mittlaweile scho voll auf Zack sein
- amoi gehts ums mexn, dann ums Mittagessen und dann suacht a no Mitglied #505578 irgendan Stelzbock
- des übasteigt manchmoi scho meine kognitiven Fähigkeiten
![]()
aaaahso- jo, kenn mi jo a bald nimma aus da herinn, da muaßt ja mittlaweile scho voll auf Zack sein
- amoi gehts ums mexn, dann ums Mittagessen und dann suacht a no Mitglied #505578 irgendan Stelzbock
- des übasteigt manchmoi scho meine kognitiven Fähigkeiten
![]()