- Reaktionen
- 11.860
- Checks
- 1
Hob immer gwußt, unser @Mitglied #538532 is etwas Besonderes
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Baggerfahrer:Innen waratn gfragt... das miastest ja im Griff habn, ganz ohne AMSZu Jahreswechsel werden unsere Kinder die Bewirtschaftung vom Bauernhof übernehmen... war mein Vorschlag.
Jz brauch ich halt nach 30 Jahren Beirin sein a andere Arbeit![]()
Frau knackalHob immer gwußt, unser @Mitglied #538532 is etwas Besonderes
I find' jz leider ned des VHS Deck bei meinem Staund PeziKamerasex?
Bist a SesslpickaGscheita als wia wir umewurschtln bis zur Pension
Mei GöGa hätt' jo gerne, dass i auch Chauffeur werd'.... owa des geht ned... do schlof i eiBaggerfahrer:Innen waratn gfragt... das miastest ja im Griff habn, ganz ohne AMS
Word geht so... Excel bin i schlecht
Bei der Oawat wird immer gamselt !ahjo, z'gamsig sollts net sein, des lenkt mi dann z'vü ab![]()
Geh bitte. . A neicha Bagga hat an Tatschscreen und a Klima. Da is nix mehr mit Gummistiefln und LederhandschuachMei GöGa hätt' jo gerne, dass i auch Chauffeur werd'.... owa des geht ned... do schlof i ei
Ich meinte dann auch glei, dass i da eher Baggerfahrer werde... aber des Gegenargument vo meinem GöGa woar, dass da oft wirkli a Kraft gefordert ist, wenns oachlt
![]()
in die AgrarUnd de Kupplungen vom Schnellwechsler putzt oiso a ned o? HAH?Geh bitte. . A neicha Bagga hat an Tatschscreen und a Klima. Da is nix mehr mit Gummistiefln und Lederhandschuach
Sei froh wennst Kupplungen hast. . Früher hab ma die Schläuch umschraubn müssn.Und de Kupplungen vom Schnellwechsler putzt oiso a ned o? HAH?![]()