Farmi´s Treffpunkt

• Ersteller Ersteller Gast
  • Erstellt am Erstellt am
Baggerfahrer:Innen waratn gfragt... das miastest ja im Griff habn, ganz ohne AMS
Mei GöGa hätt' jo gerne, dass i auch Chauffeur werd'.... owa des geht ned... do schlof i ei 😬
Ich meinte dann auch glei, dass i da eher Baggerfahrer werde 👍🏼... aber des Gegenargument vo meinem GöGa woar, dass da oft wirkli a Kraft gefordert ist, wenns oachlt 😕

hmm :hmm: najo - einigermaßen Office sollts scho drauf ham und an g'scheiten Kaffee machen können... und sonst... ahjo, z'gamsig sollts net sein, des lenkt mi dann z'vü ab Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
Word geht so... Excel bin i schlecht
Kaffee - do schoff i glei a g'scheide Maschin au, de mocht des eh ... oder i nimm mei Bialetti mit
:liebe:

Mei GöGa hätt' jo gerne, dass i auch Chauffeur werd'.... owa des geht ned... do schlof i ei 😬
Ich meinte dann auch glei, dass i da eher Baggerfahrer werde 👍🏼... aber des Gegenargument vo meinem GöGa woar, dass da oft wirkli a Kraft gefordert ist, wenns oachlt 😕
Geh bitte. . A neicha Bagga hat an Tatschscreen und a Klima. Da is nix mehr mit Gummistiefln und Lederhandschuach

Zurück
Oben