- Reaktionen
- 11.861
- Checks
- 1
Wieso mogst di ned?@Mitglied #708086 heute ist so ein Tag wo ich mich selbst nicht mag
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wieso mogst di ned?@Mitglied #708086 heute ist so ein Tag wo ich mich selbst nicht mag
Große Bücherverteilung is jo normal zu SchulbeginnAlter a tonne bücherlastet schon auf auf meinen Schultern
Suachst leicht a Orbeit?Ahhjoo!
Guten Morgen, olle miteinander
Hiazt woar i gestern beim AMS und hob glott a Hausaufgabe ausg'fosst![]()
Ich weiss jetzt wofür die 100 er Packung Novalgin ist mag ich auch nicht und verzichte auf dasWieso mogst di ned?
Owa wegen dem brauchst di jo nicht ned mögenIch weiss jetzt wofür die 100 er Packung Novalgin ist mag ich auch nicht und verzichte auf das
Hü..herrenüberschussAhhjoo!
Ich hob no nit amol den bock gefundenSuachst leicht a Orbeit?
Früher ham die Omas a Mauntlschiatzn und a Kopftiachl kriagt, Heit gengans zum AmsAhhjoo!

Die Böcke wos i brauch san am Tieberhof im ContainerIch hob no nit amol den bock gefundendritten Tag schon ABgängig
HÜ via ComputerHü..herrenüberschuss?
Jo woaßt eh... seitn Kopftiachlverbot lossn wir oidn Beirinna uns nimma so bülli o'schoaßlnFrüher ham die Omas a Mauntlschiatzn und a Kopftiachl kriagt, Heit gengans zum Ams![]()
![]()
Des wor guatJo woaßt eh... seitn Kopftiachlverbot lossn wir oidn Beirinna uns nimma so bülli o'schoaßln
![]()
Wos "derfst" leicht tuan?
Zu Jahreswechsel werden unsere Kinder die Bewirtschaftung vom Bauernhof übernehmen... war mein Vorschlag.Suachst leicht a Orbeit?
KamerasexHÜ via Computer![]()
Guat, dass des mei Oma des Kopftiachlverbot nimma erleben hod miaßn... de hätt sich vor lauter Aungst vor ana Stroff nimma ausn Haus trautDes wor guat![]()
Is net a Dopplta gscheita?@Mitglied #78305 ja du hast gut lachen ich weiss jetzt warum mir die Ärztin eine 100 er Packung Novalgin verschrieben hat , mag es aber nicht muss ohne gehen
Abageh moch da kane surgnZu Jahreswechsel werden unsere Kinder die Bewirtschaftung vom Bauernhof übernehmen... war mein Vorschlag.
Jz brauch ich halt nach 30 Jahren Beirin sein a andere Arbeit
Ehrlich g'sogt geht ma gaunz sche d'Muffn vor meinem neichn Lebm![]()
Gscheita als wia wir umewurschtln bis zur PensionZu Jahreswechsel werden unsere Kinder die Bewirtschaftung vom Bauernhof übernehmen... war mein Vorschlag.
In Stelzbock? Der wor erst do!Ich hob no nit amol den bock gefundendritten Tag schon ABgängig
Zu Jahreswechsel werden unsere Kinder die Bewirtschaftung vom Bauernhof übernehmen... war mein Vorschlag.