- Reaktionen
- 12.036
- Checks
- 1
Du scho duIch schon hab ja sonderbeziehung zum Vorstand .quasi premium![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Du scho duIch schon hab ja sonderbeziehung zum Vorstand .quasi premium![]()
I woar moi für ihn Hosn kafa.Klor, er mit seine laungan Haxn
Wie alt worst doI woar moi für ihn Hosn kafa.
De Verkäuferin hod bled g'schaut, wie i den Hosenbund in Höhe meiner Brustwarzen gehalten hab (Hosensaum stand bei meinen Füßen auf) und meinte: "De passn mein' Mau."
![]()
![]()
Naa.... mei Buttermilch, die i beim heuen mithob is noch ana Viertl Stund scho ganz woarmDu ned?
I hob Hosn, do gehn die Träger über die SchulternI woar moi für ihn Hosn kafa.
De Verkäuferin hod bled g'schaut, wie i den Hosenbund in Höhe meiner Brustwarzen gehalten hab (Hosensaum stand bei meinen Füßen auf) und meinte: "De passn mein' Mau."
![]()
![]()
A latzinga? John boyI hob Hosn, do gehn die Träger über die Schultern![]()
Jetzt bringst mi auf a IdeeNaa.... mei Buttermilch, die i beim heuen mithob is noch ana Viertl Stund scho ganz woarm♀
![]()
Klor a LatzhosnA latzinga? John boy![]()
Wos is des für oane?Schnellfeierhosn host kane![]()
Wos is des für oane?

Sowos hob i neddes is die, die des kloaneMitglied #431736 allweil beim Wirtn anhaut, weil mit seina Gummibux machta dortn kane Meter, wenna nach jeda Maß pullern geht
![]()
Dir werds glei de Hosenträger aus der Verankerung schnalzendes is die, die des kloaneMitglied #431736 allweil beim Wirtn anhaut, weil mit seina Gummibux machta dortn kane Meter, wenna nach jeda Maß pullern geht
![]()
Die Geierwaly gibt's ned mehr
Des Verhältnis meiner Brustwarzenhöhe zur Haxllänge meines GöGa's hod sich bis heut ned verändert.Wie alt worst doIch frog für herrn bindegewebe
![]()
Vazöh!Jetzt bringst mi auf a Idee
Wieder mit meine Milchprodukte starten und Kevier häng ma glei dazua.Vazöh!![]()