- Reaktionen
- 16.205
- Checks
- 77
Nein Puto keine Wurst , KäseVöllig wurscht
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Nein Puto keine Wurst , KäseVöllig wurscht
Genau, Kaswurscht gibt's aNein Puto keine Wurst , Käse
... de gibts zB bei unserer Molkerei zan bestellen, damits da Müchfiahra mitbringtGenau, Kaswurscht gibt's a
Vom Schärdinand?... de gibts zB bei unserer Molkerei zan bestellen, damits da Müchfiahra mitbringt
Uii... des erinnert mi eh grod: Molkereibestellung muaß i heut nu mochn... owa i glaub des kriag i kaum mehr vorm We![]()
Schener kas wenns ka wurscht gibt .... de gibts zB bei unserer Molkerei zan bestellen, damits da Müchfiahra mitbringt
Uii... des erinnert mi eh grod: Molkereibestellung muaß i heut nu mochn... owa i glaub des kriag i kaum mehr vorm We![]()
Bei uns gibt's an Braukäse der wirklich in Puntigamer eingelegt heran reift... de gibts zB bei unserer Molkerei zan bestellen, damits da Müchfiahra mitbringt
NaaVom Schärdinand?

Wuarscht hauma jo eh trotzdem daheim, do kauf i in unserer bäuerlichen Schlachtgemeinschaft immer für a paar Wochen ein und g'freas eiSchener kas wenns ka wurscht gibt .
Doch, hamma auch soNaa
i glaub bei denen gibts des ned, dass es da Sammelwagen einfach mitnimmt was ma im Onlineshop vo da Molkerei bestellt
Wir sand bei der Gmundner, aber die is jz mit dem deitschn Jäger zaumgaunga.. seitdem gibts eh scho Sortimentsstreichungen. Des Gmundnermilch Fruchtjogurt gibts zB nimma. Aber i bin dafür jz draufkumma, dass a Naturjogurt mit selbstgemachter Marmelade eh besser schmeckt und i weiß wo de Früchte herkommen
![]()
Des is sowieso am bestn, vor allem dann im Frühsommer mit an frischen Erdbeergatsch oda HimbeergatschAber i bin dafür jz draufkumma, dass a Naturjogurt mit selbstgemachter Marmelade eh besser schmeckt und i weiß wo de Früchte herkommen![]()
Des is sowieso am bestn, vor allem dann im Frühsommer mit an frischen Erdbeergatsch oda Himbeergatsch![]()
Des hab ich lieber mit sauerrahm.Des is sowieso am bestn, vor allem dann im Frühsommer mit an frischen Erdbeergatsch oda Himbeergatsch![]()
Geht a... de kumman bei mir in Schlagobers
![]()

Den brauch i ned zvü... de kumman bei mir in Schlagobers
![]()
Des hab i nu nia probiertDes hab ich lieber mit sauerrahm.
mach dasIrgendwie mocht 's mi wieder Lust zum Milchverarbeiten. Wenn 's nur ned so Zeitintensiv wäre
Komm eh so nicht rum herummach das