- Reaktionen
- 96.722
- Checks
- 11
Geh loss schleifen die Zügel es schiffts eh...soda, i geh wos tuan, das wos gschiacht.
pfird eich![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Geh loss schleifen die Zügel es schiffts eh...soda, i geh wos tuan, das wos gschiacht.
pfird eich![]()
des is wia da TÜV Wieselburg bei den MaschinenManst de hauen den sankt tus draufsein de so liberAl....
Sagst is wurscht auch wennst im Verkehr pickn bleibstdes is wia da TÜV Wieselburg bei den Maschinen![]()

...jo freilich meist trentsch ich sorgar![]()
- oda ma siachts afoch mit Humor, dann gehts grad no, oba an leeren Magen sollt ma scho ham Sagst is wurscht auch wennst im Verkehr pickn bleibst![]()
Vorm verkehr und dann im stau stehendes meiste is oba eh eigentlich nur zum plärrn- oda ma siachts afoch mit Humor, dann gehts grad no, oba an leeren Magen sollt ma scho ham
![]()

Host kan plan dann moch anwenn i mi wos auskennen tatat![]()

... du leerst dir ohne zu schlucken olles durch einen Schlauch in den Magen?...jo freilich meist trentsch ich sorgar![]()
Durchrinnen lassen heisst das... du leerst dir ohne zu schlucken olles durch einen Schlauch in den Magen?![]()
Da brauch ich aber kan schlauch Des wär jo wie FriahraszeitenGeh bitte Unzucht mit anderen gemächt und das am eigenen hof....![]()
dann bist du ein erotischer Speologea göttliches Kopfkino, wenn i mi an Stelzfuaß sein Schnobl bei Süwabandl ihr Tropfsteinhöhle vorstell
Vier JahreszeitenDes wär jo wie Friahraszeiten![]()
wieda um an ...ologen mehrdann bist du ein erotischer Speologe
Ned Zuschauer ?dann bist du ein erotischer Speologe
so hot ma dazua friaramoi gsogt. vastehst?Ned Zuschauer ?
Jo jetzan kenn ich mich aus...nix angreifen nur schauenso hot ma dazua friaramoi gsogt. vastehst?![]()