- Reaktionen
- 32.720
Im Heu ists goar ned so romatisch wie immer geschwärmt wirdah geh, mit dir gangat i scho auf´n Heuboden![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Im Heu ists goar ned so romatisch wie immer geschwärmt wirdah geh, mit dir gangat i scho auf´n Heuboden![]()
Im Heu ists goar ned so romatisch wie immer geschwärmt wird... do sticht hauptsächli s'Heu
![]()

Ka AhnungOida, sads heind olle ang'rennt- i kenn des Graffl net amoi! ehrlich! - is des da söbe Schas wie Tinder?
![]()
i woar nu nie auf Tinder.i bin eh gleich vü insider ois duIm Heu ists goar ned so romatisch wie immer geschwärmt wird... do sticht hauptsächli s'Heu
![]()
i bin eh gleich vü insider ois du![]()
... jz faungst owa scho ordentli zum Gamseln an
Waunn hod denn dich des Virus dawischt![]()

Mir doch wurscht ich lieg eh nicht untenIm Heu ists goar ned so romatisch wie immer geschwärmt wird... do sticht hauptsächli s'Heu
![]()
Er mecht holt das amol gscheit tindert...tschipplfick und so loss erm dochKa Ahnungi woar nu nie auf Tinder.
AUF WÖCHE GOARSCHTIGEN SEITN BISTN DU EIGENTLI ANGEMELDET?!![]()
Sog bloß du lässt nie die Frau oben liegenMir doch wurscht ich lieg eh nicht unten![]()
I loss den @Mitglied #34975 eh tindern, wenns eam taugert... aber er sagt ja selbst, dass des a Schaß isEr mecht holt das amol gscheit tindert...tschipplfick und so loss erm doch![]()
Sog bloß du lässt nie die Frau oben liegen.
Du genießt nie des Gefühl von ihr geritten zu werden. Fühlst nie ihre Knie die sie fest an deine Hüften presst und dabei ihr Becken in abwechselnden Rythmus auf dir hebt und senkt ...
... i wünsch dir noch einen schönen Abend![]()
Sog bloß du lässt nie die Frau oben liegen.
Du genießt nie des Gefühl von ihr geritten zu werden. Fühlst nie ihre Knie die sie fest an deine Hüften presst und dabei ihr Becken in abwechselnden Rythmus auf dir hebt und senkt ...
... i wünsch dir noch einen schönen Abend![]()
RudlbumsnI loss den @Mitglied #34975 eh tindern, wenns eam taugert... aber er sagt ja selbst, dass des a Schaß is
... ahhm... wie geht bitte a tschipplfick?![]()
... gehhh Pfui!Rudlbumsn
Keine Ahnung bin eh ned dabei... gehhh Pfui!
Wer mocht denn sowos?
![]()
Keine Ahnung bin eh ned dabei![]()
...doch das arsch und augen zamm hängen. Wenn dir nämlich am arsch an tschippel hoor ausreisst schießen einem tränen in di augen... also hast auch keine Erfahrungswerte die du uns mitteilen könntest
![]()
I hob owa am Oarsch keine Hoar...doch das arsch und augen zamm hängen. Wenn dir nämlich am arsch an tschippel hoor ausreisst schießen einem tränen in di augen![]()
i bin jo Inpotend... jz faungst owa scho ordentli zum Gamseln an
Waunn hod denn dich des Virus dawischt![]()

ah geh, i loss mi scho gern reitenMir doch wurscht ich lieg eh nicht unten![]()