- Reaktionen
- 22.040
- Checks
- 1
I brauchat eher a Trike, das i ned umfolljo. I war heuer bis jetzt recht bike-faul, gibs eh zua![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I brauchat eher a Trike, das i ned umfolljo. I war heuer bis jetzt recht bike-faul, gibs eh zua![]()
Gach braucht s as sogorbist da sicha dast 6e vatrogst??
Motivieren wir uns gegenseitigjo. I war heuer bis jetzt recht bike-faul, gibs eh zua![]()
hatte stress jetzt wirds wieda ruhigerOwa schön das i an @Mitglied #358089 hier a wieder mol lies, i wollt scho in " ich vermisse " erwähnen
ih schiab de kraxn ah nur von ahner eckn in de nächstejo. I war heuer bis jetzt recht bike-faul, gibs eh zua![]()
Da Winter kommt jo no nedhatte stress jetzt wirds wieda ruhiger
YessssHam schon olle gemahlzeitet?
Najo, du mochst jo Frühstück, Jausn und Mittagessen all in oneYessss
jooo krautfleckerl noch launger zeit wieder amoiHam schon olle gemahlzeitet?
I hob liawa Schinkenfleckerlnjooo krautfleckerl noch launger zeit wieder amoi
Des ned. Oba zu aundan Zeitn wia ia.Najo, du mochst jo Frühstück, Jausn und Mittagessen all in one
Owa @Mitglied #695416 , i hoff du siehst des genauso wie ich nur als SpaßerlNajo, du mochst jo Frühstück, Jausn und Mittagessen all in one
Ham schon olle gemahlzeitet?
...und a Hüsn dazua, eh kloar 

Bis zum Abend kommt s dann holt mit dem ganzen Essen zur TerminkollissionDes ned. Oba zu aundan Zeitn wia ia.![]()
I hoff wenigstens a Joghurt vom Schärdinandnet so wirkli, I hätt gern an Mr.@Mitglied #358089 sein legendären Wuaschtsalat...und a Hüsn dazua, eh kloar
so hocki da mit an Joghurt und Banane, oiso klassische Weiba-Jausn![]()
Sicher! Keine Sorge, ich versteh SpaßOwa @Mitglied #695416 , i hoff du siehst des genauso wie ich nur als Spaßerl
Kummt drauf au waun ma Obend isstBis zum Abend kommt s dann holt mit dem ganzen Essen zur Terminkollission
Achso, des is dann eh erst noch Mitternacht, hob i wieder mol nix denktKummt drauf au waun ma Obend isst![]()
I hoff wenigstens a Joghurt vom Schärdinand