- Reaktionen
- 21.541
- Checks
- 1
Owa wos i woaß hot da Boss Hochlader auch 4 Messer einzeln zum reinklappenI woas. I kenn den Sport eh.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Owa wos i woaß hot da Boss Hochlader auch 4 Messer einzeln zum reinklappenI woas. I kenn den Sport eh.
Stimmt. Is bei mein Profi a so. Owa de kemman nur zum schleifen aussa. Sunst bleibn die immer drin.Owa wos i woaß hot da Boss Hochlader auch 4 Messer einzeln zum reinklappen
Du tuast eh öfter schleifen wia s i überhaupt so aus oder ein klappeStimmt. Is bei mein Profi a so. Owa de kemman nur zum schleifen aussa. Sunst bleibn die immer drin.
So oarg is a wieder nedDu tuast eh öfter schleifen wia s i überhaupt so aus oder ein klappe![]()
Wenn i nochdenk wieder a Gerät wos bei mir älter wird als bei meinem Vater.Is owa a Wahnsinn, jetzt fohr mit mein Boss a scho as 24. Johr.
Tjo, so wird ma olt
Du schleifst jo täglichSo oarg is a wieder ned![]()
Jo freili. Vorwiegend im Winter. Do hob i Zeit dazua.Du schleifst jo täglich
Die Substands ist die gleicheI glaub du redest va wos anders![]()
I normal einmal jährlich, owa va dem Biodiversitätsblödsinn im Vorjohr ham s ausgschautJo freili. Vorwiegend im Winter. Do hob i Zeit dazua.
Na, oamoi pro Schnitt.
Mi san owa die 12 Messer a leicht gnuaDie Substands ist die gleiche
Easy cat warad sMi san owa die 12 Messer a leicht gnua
I hob a poar Flächen wo nebenbei die Stroß is wo im Winter Split gstraht wird. Des is a Katastophe. Do nimmt i den ersten Schwod immer zum Schluss. Do bist mit da Schneid fertig.I normal einmal jährlich, owa va dem Biodiversitätsblödsinn im Vorjohr ham s ausgschaut
Physitherapeutische Verstärkung der WirkungMi san owa die 12 Messer a leicht gnua
I loss di mol eini kraxlnPhysitherapeutische Verstärkung der Wirkung
Bin ned gaunz überzeigt davo. I hobs maunchmoi nur owi kloppt mit die Balken, mit direkt mit da Flex beschäftigt. Do bist gut beraten wennst an Küwi Wosser nebenbei stehn host. Der Mist is Hochentzündlich.Easy cat warad s
Fohrst holt durch n Schotterhaufn? Do hob i mit die Waldränder mehr ProblemeI hob a poar Flächen wo nebenbei die Stroß is wo im Winter Split gstraht wird. Des is a Katastophe. Do nimmt i den ersten Schwod immer zum Schluss. Do bist mit da Schneid fertig.
Do kehr i vorm schleifen wegBin ned gaunz überzeigt davo. I hobs maunchmoi nur owi kloppt mit die Balken, mit direkt mit da Flex beschäftigt. Do bist gut beraten wennst an Küwi Wosser nebenbei stehn host. Der Mist is Hochentzündlich.