- Reaktionen
- 76.849
- Checks
- 59
I hob schon 3x Rasn gmähtI kenn Leit, die ham ned mal mit dem ersten Schnitt begonnen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I hob schon 3x Rasn gmähtI kenn Leit, die ham ned mal mit dem ersten Schnitt begonnen
Jo, und daun wird imma gmotschgert.Normal sogst guten Morgen![]()
![]()
Derf eh nur mehr mit kloane fohrnNemens da eh irgendwann weg die Bücher
Also bereits an viertn AufwuchsI hob schon 3x Rasn gmäht![]()

Ham di eh olle liebJo, und daun wird imma gmotschgert.![]()
Wunderschönen guten Morgen Ihr Farmi's und nicht Farmi's 
Du meinst in Einachs DreiseitenkipperWos is eigentlich a Radltruchn für a Führerscheinklasse? Oder rennt die mit F und G mit?
Muas unsere Chauffeur fragn. Die ham sicher nur den fürd Scheibtruchn so deppat wia de san.Wos is eigentlich a Radltruchn für a Führerscheinklasse? Oder rennt die mit F und G mit?
Jo, genau derDu meinst in Einachs Dreiseitenkipper
Einrad Vorwärts KipperDu meinst in Einachs Dreiseitenkipper
Oder geht des mit B a? Sonst tuat die Geierwaly SchwoazfohrnMuas unsere Chauffeur fragn. Die ham sicher nur den fürd Scheibtruchn so deppat wia de san.
Da MinibluatdruckdempaEinachs Vorwärts Kipper
Brauchen die auch einen Rückfahrpipser?Muas unsere Chauffeur fragn. Die ham sicher nur den fürd Scheibtruchn so deppat wia de san.
Na, da derstessn se sich eh über die eigenen Fiass.Brauchen die auch einen Rückfahrpipser?