- Reaktionen
- 99.581
- Checks
- 12
Heuer: an highsider und an fallrückzieher beids mal mit geschätzt 11 km/h maximal....Hast di leicht grod eibaut?![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Heuer: an highsider und an fallrückzieher beids mal mit geschätzt 11 km/h maximal....Hast di leicht grod eibaut?![]()

Ich hab gleich beide gemacht 8 fahrstunden des brauchst heute für a moped.....ich vermutlich a nochschulungI hob ned amol an A Schein, weil s mi gor nie danoch guckt hot. Mopedausweis wor bei mi scho, owa hob i durch n F Schein a ned braucht

Da gibt's nix bled zum lochnEdith nüchtern

Verkaf alles und kauf da a Veilchenfarm in uruagaduguI wü scho no über 60 weiter werken, owa i hob wos dagegen, das ma uns bis 70 Berufstätig zu sein aufzwingen will. Ob s dann an Buam mit 40 no gfreid zan weiter mochn stell i a unter Zweifel
Jeds Wochnend lest vo die oidn Sonntagsfahrer die irgendwo in der Kurvn in die Botanik obiagn....

Sogor da C Schein is bei mi für die Fisch, E hob i mi ned traut wegen dem Drehschemmelanhänger zruck schiam. Is jo umgekehrt zu lenken als a Einachsanhänger. An Einachsanhänger schiab i jo mit Links, owa wia i mol 2 Einachsanhänger zsamm ghängt hob und den Hinteren ned gsehn hob hot s mi gfuxt. I woaß, des wor a Blödsinn, owa dann hob i mi ned trautIch hab gleich beide gemacht 8 fahrstunden des brauchst heute für a moped.....ich vermutlich a nochschulung![]()
Dann seid s mi hier owa a losVerkaf alles und kauf da a Veilchenfarm in uruagadugu![]()

Ich hab beize schon fohrn gesehen...weltmasta....aber auch da gibt's AusnahmenSogor da C Schein is bei mi für die Fisch, E hob i mi ned traut wegen dem Drehschemmelanhänger zruck schiam. Is jo umgekehrt zu lenken als a Einachsanhänger. An Einachsanhänger schiab i jo mit Links, owa wia i mol 2 Einachsanhänger zsamm ghängt hob und den Hinteren ned gsehn hob hot s mi gfuxt. I woaß, des wor a Blödsinn, owa dann hob i mi ned traut
Ausnahmen bestätigen die Regel bin glaub zdeppert zum fohrnecht ka wuchtel....
Bledsinn des EF gibt's eh wöltweitDann seid s mi hier owa a los![]()
Ich hab a lei so an beidlwärmer mädchenmoped haltnajo, z'deppert glaubi net, meistens is eher Leichtsinn - bei mir wars zumindest so, no dazua ganz jugendlicher - drum fahri a nur mehr mitn 125er Töff-Töff g'miatlich umadum seit über 20 Joahr
daß I nur a hinnige Knieascheibn hab, is eigentlich mehr Zufall ois Glück, dabei war des mit dems mi z'rissn hat gar ka so a super Geschoß - a Dominator - da @Mitglied #78305 kennt die eh sicha
...obwoi - war scho a leiwands Gefährt - oiso amoi ums Eck fahrn tati heut a no damit - kwasi a Probefahrt![]()
Woaß ned ob s des in jedem Kaff gibtBledsinn des EF gibt's eh wöltweit![]()
Kenn ich auch....Jeds Wochnend lest vo die oidn Sonntagsfahrer die irgendwo in der Kurvn in die Botanik obiagn....
BestimmtWoaß ned ob s des in jedem Kaff gibt
SogWisst s eh wos Vespa hoaßt
73 hob i ghertI wü scho no über 60 weiter werken, owa i hob wos dagegen, das ma uns bis 70 Berufstätig zu sein aufzwingen will.