- Reaktionen
- 86.797
- Checks
- 1
Alles gute für dich! Ich halte deine HandGibt ka Rua.. das Nelknöl hat a bissl gholfn. In 10 min kann i bein Zahnarzt anrufn
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Alles gute für dich! Ich halte deine HandGibt ka Rua.. das Nelknöl hat a bissl gholfn. In 10 min kann i bein Zahnarzt anrufn
Zahnarzt kann mi erst morgn früh drannehmen...![]()
Bist du nackt?

Na Piepmatzel, was geht?tua den braven @Mitglied #260832 net in olla Fruah glei daschrecken- des is koa so a Gamsbock
wiest as sonst da g'wohnt bist
![]()
Du bist ein Vogel mit Herzis zwar mühsam aber so ganz kurzfristig is halt oft echt schwierig sogar beim Zahnarzt deines Vertrauens...
aber du kennst eh sicha die Zahnambulanz im AKH - da würd ich zwar nix gröberes machen lassen, aber sie können da vielleicht irgendwas gegen den Schmerz geben
es gibt übrigens auch in da Apothekn so a spezielles Zahn-Schmerzgel, des wirklich gut wirkt, hat so an betäubenden Effekt bissl wie a örtliche Sedierung, waβ oba jetz leider nimma die genaue Bezeichnung...
Leg da 3 Doppelliter Schnops zuaZahnarzt kann mi erst morgn früh drannehmen...![]()
Zahnarzt kann mi erst morgn früh drannehmen...![]()
es gibt übrigens auch in da Apothekn so a spezielles Zahn-Schmerzgel, des wirklich gut wirkt, hat so an betäubenden Effekt bissl wie a örtliche Sedierung, waβ oba jetz leider nimma die genaue Bezeichnung...
Grad kauftA so a Schaß
Meiner nimmt akute Schmerzpatienten imma dran, du muast hoit wartn
Des hoast Mundisal-Gel
Grad kauft
€10.30
Danke euch!
Grad kauftA so a Schaß
Meiner nimmt akute Schmerzpatienten imma dran, du muast hoit wartn
Des hoast Mundisal-Gel
Nelknöl hab i scho... Mundisal wenn i vo da Autobahn herunt binSuper
I druck da de Dam, dass zum aushoitn is bis morgen
Zur Not kannst a probieren Nelkenöl und es Gel nehmen
Musd quer durch Wien...Schnaps betäubt, owa ham die Zahnärzte ned so a Freid
Für mi immer a Herausforderung wenn i in diese Gegend muaß, bin des ned so gewohnt.Musd quer durch Wien...
Normal mit die Muppets die bei uns umfahrn.Für mi immer a Herausforderung wenn i in diese Gegend muaß, bin des ned so gewohnt.
Wia ma an Riesling in Tulln gholt ham denk i no oft zruck. Des wär as reinste Kabarett
A Wiana Türk wor sehr interessantNormal mit die Muppets die bei uns umfahrn.
Pfui du Rassist.A Wiana Türk wor sehr interessant
Ah gehPfui du Rassist.
Das heisst Wiener mit Emigrationswurzeln.
Was isn des? Grünwähler oder no ärger?Seid ihr biowiener?