- Reaktionen
- 537
- Checks
- 3
aso meinst
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
is bei uns unterhalb hoit wossa?![]()
ajo, des hoaße wossa moanst, najo, i werd a scho oitecht jetzan? I hob ma denkt, bei eich woxn untahoib de Ruam und das schwarz/rote Gold? Oda da Schinkn, der Guade, oda s´Öl???

moch nurwaun ma so jetzan weidaschreibn, hob i boid mehr wia 11 Beiträge do herinnan![]()
ajo, des hoaße wossa moanst, najo, i werd a scho oit
owa a eisbär mog´s ned so worm![]()
moch nur
so tamma mein thread aus altem profil wiederbeleben
owa jetzt geh i moi wos tuan
bye
i schreib hoit hier a bisserl wenn i va da täglichen orbeit kumm und frühstücken tua, bevor i wieder auße wos schepfn gehok, i hob mi eh schoi gwundat, wiavü Zeit a so a Baua hot....
dan brauch ma a richtige frau

hob i hoit a nette verdient?a so oane hätt er eh dahoam. Owa sie wü koan Sex mehr. Sollt ma eahm um oane schaun? Vielleicht kennst oane in seina Gegnd oda kunnt si evtl. a wirklich nette Frau melden?![]()
i schreib hoit hier a bisserl wenn i va da täglichen orbeit kumm und frühstücken tua, bevor i wieder auße wos schepfn geh
owa ned traurig sei, mein after lunch drink nehm i jo wieda hier und abend wird´s a wieda moi![]()
an schen Oabeitstog inzwischn und liabe Grüße aun Dei Liebste..... hob i hoit a nette verdient?
eich zwoa a an schen tog, und daunkscheSupa, mia gfrein unsan schen Oabeitstog inzwischn und liabe Grüße aun Dei Liebste.....
![]()
mi kennen owa chater die mi gor ned mögenjo sicha!!! Wer daun waun ned Du? Bist jo da liabste Farmy den i kenn!!!![]()
mi kennen owa chater die mi gor ned mögen![]()
wen dich na glaub i net