I
Gast
(Gelöschter Account)
Ui da muss ich mich zuerst durchackern damit ich da mitschreiben kann![]()
Waun da Bodn gfread is, os ockan ned so guad
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ui da muss ich mich zuerst durchackern damit ich da mitschreiben kann![]()
Und grod wir brauchten und einige brauchen noch den Frost das fertig ockan mögenWaun da Bodn gfread is, os ockan ned so guad![]()
Und grod wir brauchten und einige brauchen noch den Frost das fertig ockan mögen
Najo, wenn 's durchgfroren is wirst beim pflügen eh a Problem ham.So laung da Bodn ned durchgfroren is, is eh okay.
I pflüg nurmehr zan Raps. Getreide wird ba mir komplett pfluglos gmocht.
Najo, wenn 's durchgfroren is wirst beim pflügen eh a Problem ham.
Bei uns mochn' s a scho Pfluglosversuche,
Des stimmt, da hüft ned amoi a SteyraWaun da Bodn gfread is, os ockan ned so guad![]()
Des stimmt, da hüft ned amoi a Steyra![]()
So laung da Bodn ned durchgfroren is, is eh okay.
I pflüg nurmehr zan Raps. Getreide wird ba mir komplett pfluglos gmocht.
Des stimmt, da hüft ned amoi a Steyra![]()
So Leute was machts fia a Wetter, i brauch a Gfia.
midn grubba und fürn Humusaufbau ??
is da jemand?
bei euch eh nu schnee?
oda ned?
Da Riesenvorteil van pflügen is hoid, du hosd an reinen Tisch. Ba pfluglos muasd a bissl a aundas Unkrautmanagment foan. De ersten Joa woas ned su supa, owa inzwischen hauts gaunz guad hin und meine Erträge haum se auf an gaunz guadn Niveau einpendelt.
Wie funktioniert Pfluglos im Prinzip?
60cm schätz ich.
die frostgare is bei uns hoit zu fördernDa Riesenvorteil van pflügen is hoid, du hosd an reinen Tisch. Ba pfluglos muasd a bissl a aundas Unkrautmanagment foan. De ersten Joa woas ned su supa, owa inzwischen hauts gaunz guad hin und meine Erträge haum se auf an gaunz guadn Niveau einpendelt.
valmetine, bittscheJo des geht daun nur mit ana Vaselinchen. Gö @Mitglied #562244![]()