- Reaktionen
- 5.565
- Checks
- 3
Dann bini gaunz sicha va Dir und suach na irgendwo hint umiMei Longzeitgedächtnis sollt ma ned unterschätzn!
I vafoah mi meistns duat, wos deppnsicher wär!![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Dann bini gaunz sicha va Dir und suach na irgendwo hint umiMei Longzeitgedächtnis sollt ma ned unterschätzn!
Das brauchst nicht, das weiß man, bzw Mädl haltI vasprich nix..![]()
Also beim Mitglied #550883 is echt nit leicht, oder kommt nur mir des so vorMei Longzeitgedächtnis sollt ma ned unterschätzn!
Mit an ausserirdischn Krokodü.Do hätt i an Raumschiff Enterprice docht..![]()
Hint' is oft ned vakehrt..Dann bini gaunz sicha va Dir und suach na irgendwo hint umi![]()
Is schlimmste.Jetzt getrau i mi nit auf ein Stammi, was wenn alle so denken![]()
Ans muass i oba schon sogn - wenn ma sich vafoat, find ma oft die schenstn Plätz..Also beim Mitglied #550883 is echt nit leicht, oder kommt nur mir des so vor![]()
Jo dann sollt i nit die Letzte sein beim kommen, also eintreffenIs schlimmste.

Wie war, wo man sonst nie hin kommen würde.Ans muass i oba schon sogn - wenn ma sich vafoat, find ma oft die schenstn Plätz..![]()

Erinner mi ned..Mit an ausserirdischn Krokodü.
Ka Sorg, bin i ständig..Jo dann sollt i nit die Letzte sein beim kommen, also eintreffen![]()
Jo dich kennt man ja schonKa Sorg, bin i ständig..
Weil i daham immer umadumtrödeln tua..![]()
Du wohnst am Berg, a schmuckes Häusl, mit an Schwimmteich, und an wunderschenen Ausblick ins Tol?Wie war, wo man sonst nie hin kommen würde.
Glaub dann bist eh schon bei mir![]()

Wer bist du, wer warst du, dass du des waast?Jo dich kennt man ja schon![]()
Huhu,Du wohnst am Berg, a schmuckes Häusl, mit an Schwimmteich, und an wunderschenen Ausblick ins Tol?![]()
bin die Nachbarin komm rüber und setzt di mol her , dann zeig i dir die Aussicht InkognitoWer bist du, wer warst du, dass du des waast?![]()

I glaub des is ba mir in da Nähe weil da Himmel gleich aussiehtHmm...i wohn im 4. Stock, und mei untere Nochbarin is ähnlich goschat..![]()
Kann ned sein..Anhang anzeigen 14533739
Oder hast die gleiche Aussicht..![]()