- Reaktionen
- 25.874
- Checks
- 1
Wir ham überhaupt nur 8 Liter ghobt11 liter warens ned viel oba doh ah bisl wosAnhang anzeigen 14523536
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir ham überhaupt nur 8 Liter ghobt11 liter warens ned viel oba doh ah bisl wosAnhang anzeigen 14523536
Na bei uns hots wenigstens kamot eini gsoacht...schätz die hallenbodbaustöll steht schon unter wossaWir ham überhaupt nur 8 Liter ghobt

Im Oktober wird er schon noch lästig werdenNa bei uns hots wenigstens kamot eini gsoacht...schätz die hallenbodbaustöll steht schon unter wossa![]()
Bin gespannt......wies cumtIm Oktober wird er schon noch lästig werden
Für s Wachstum bringt a eh nix mehr, owa das ma schwa fohrt is scho no möglichBin gespannt......wies cumt
Des is bei uns schon ewig sumpfgebiet ...eigentlich ideal für reis ....oder heimoorbäder....oder einfach lassen....Für s Wachstum bringt a eh nix mehr, owa das ma schwa fohrt is scho no möglich
In Leilei gibt s a sumpfige Gebiete?Des is bei uns schon ewig sumpfgebiet ...eigentlich ideal für reis ....oder heimoorbäder....oder einfach lassen....
Na so schiach net, richtiges KuschlwetterFickwetter hätten einige gschriebn gemma wettn![]()
In Leilei gibt s a sumpfige Gebiete?
Do wirst jo net fertigsche laungsaum kaun ma scho für n Weltfrieden ficken, do hot ma gaunz sche zan budan
Recht host DuIch hob nur gxogt wos ondre gxogt hätten![]()
Den Hof gibt's scho ewig nimma,na, owa wär eh wieder mol Zeit, is mindestens 32 Johr her
San jo net vaheirat
Bin gespannt......wies cumt

Tuats man nit vakrauln wal sonst geh i do gach auf wen anderen los

Ich Nichtlandwirtin versteh dich schon. Aber du musst auch mich verstehen. Bei mir ist alles staubtrocken, mittlerweile ist es schon kritisch ob die Bäume das überstehenNur ned übertreiben mit dem Regen, Landwirtschaftlich bringt er Heuer sowieso nicht mehr viel, das es für das Grundwasser etwas bringt is vorm Winter sowieso kaum möglich, owa die Herbstarbeit wird mit zuviel massiv erschwert.
Owa des vastehn Nichtlandwirte ned