- Reaktionen
- 5.083
- Checks
- 3
Guat dasi net stationär irgendwo bin und nur in meine 4 eiganan Wänd ob und zua a ambulante Behandlung brauch
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Guat dasi net stationär irgendwo bin und nur in meine 4 eiganan Wänd ob und zua a ambulante Behandlung brauch
Wia Du sogst zan @Hummalgaxl di net an @Mitglied #762664- der kommt scho wieda - vielleicht dann sogar ois @Mitglied #708086
![]()
Jo zu dir kommt die HeimhilfeGuat dasi net stationär irgendwo bin und nur in meine 4 eiganan Wänd ob und zua a ambulante Behandlung brauch, göll @Hummal
![]()
Ach des heißt ja HKPJo zu dir kommt die Heimhilfe![]()
![]()
Bini froh no net a gaunza Pflegefoll binJo zu dir kommt die Heimhilfe![]()
![]()
Schön umschriebenAch des heißt ja HKP![]()
Warat eh ba vülln zan hölfnJo zu dir kommt die Heimhilfe![]()
![]()
Die sogt dann ich kann dich nimma so leidn segn und ziagt is 9er Rohr aus da Taschn.Jo zu dir kommt die Heimhilfe![]()
![]()
Bist wenigstens erlöst van LeidnDie sogt dann ich kann dich nimma so leidn segn und ziagt is 9er Rohr aus da Taschn.
Hey, sollt ma mal Zeit finden spendier a ,
Jo wenn holt die Phantasie mit uan durchgehtIhr schaut's jo wilde Filme![]()
Cool mag i a, du

Za mia is extrasiass
Du meinst Fantasy FilmeJo wenn holt die Phantasie mit uan durchgeht![]()

Na brauchi net, mia reicht mei SchädlkinoDu meinst Fantasy Filme![]()
Is eh guat dasi momentan aundare Gedaunkn hob wie wehn I als nächstn varam auf da Stroßn, is eh Horror gnua, brauchi kan TV dazuaNa brauchi net, mia reicht mei Schädlkino![]()