- Reaktionen
- 1.232
- Checks
- 1
Gute Nacht und träum schönTats wos wullts, fia mi is schon noch Mitternocht, guate Nocht ollseids

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Gute Nacht und träum schönTats wos wullts, fia mi is schon noch Mitternocht, guate Nocht ollseids

Die uan vadurschtn und unare dasufnJetzt muss i mal gestehen, die durre is beschissen für unsere Viecha
Aber wenn i diese Unwetter seh muss i immer mal blerrn so nahe geht mir dasWahnsinn was sich da abspielt
![]()
Du aGute Nacht und träum schön![]()
![]()
Najo, mit die heutigen Energiepreisen überlegenswertjo, des is scho kloar- I hätt jo g'mant händisch melken - obwoi des eh a leiwande Hackn is, oba halt scho a anstrengend und net sehr effizient im Vergleich zur Maschin
![]()
Besser wird des a ned, owa die Grünen wern s scho mochn.Jetzt muss i mal gestehen, die durre is beschissen für unsere Viecha
Aber wenn i diese Unwetter seh muss i immer mal blerrn so nahe geht mir dasWahnsinn was sich da abspielt
![]()
I kenn mi im Raum St. Nani a ned guat ausDa Himmelvater schimpft mit uns alle.
Sollten die Flüge mal mit den Preisen verdoppeln, is ja nicht normal dass so viel geflogen wird. Bzw das eigene Land erkunden und den Kindern näher bringen. I merk wie sich so viele im eigenen Bezirk nichts auskennen. Schlimm, sehr schlimm.... Red ich nicht nur von der Jugend.

Owa gaunz ehrlich, die Tog san scho ca. 1,5 Stund kürzer
Jo, die Reise wird noch öfter zu ihnen gehn, owa nächste Woche ham s mol Betriebsurlaub.
Owa i glaub des is eh koa Baustö von Sturm, sondern von der Stadt Graz
Des wos do mit dem Rasen aufgführt wird is sowieso a Frechheit, owa bei solche Vereine is des olls Wurscht
Des wos do mit dem Rasen aufgführt wird is sowieso a Frechheit
Unterhalb a Sandbeet, dann Heizspiralen für den Winter und oben eben die Erdschicht für den Rasen. Des schreit nach Dauerbewässerung. Bei uns wolln wegen jeden Scheiß schrein owa do is olls Wurscht.was manst da jetzn - daß eam tiafa legen wolln?
Mochst jeden Tog a VerkostungIs eh wieder schwer welches, wenn wieder 5 Sorten im Schrank liegen
WüstlingI bekrapsch sie immer bevor i mit dem Melkzeug komm