- Reaktionen
- 6.694
ich habs mir genau angesehen..der hatte nur einen Flügel..stimmtsDachte ich mir doch, dass die Flügel keine(r) beachtet![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
ich habs mir genau angesehen..der hatte nur einen Flügel..stimmtsDachte ich mir doch, dass die Flügel keine(r) beachtet![]()
Auch von Männern hast vergessen zu erwähnenWann da a Frau andauernd sogt, wia ehrlich se ned is, hoidsd de bessa fern![]()
![]()
oba jo, i kenn di zwoa sicha net, oba du bist sicha a nette dame.Mir reichts, wenn ma hin u wieder moi wos nettes sogt... U sönst des hom vü männer nimma drauf.
aufwiegn mochts bessa?Auch von Männern hast vergessen zu erwähnen![]()
noch da matura..... puh, do worst oba spät dran. i hob duach zuafoi sho mid 13 des erschte mol eitscheckt. dess wor des schenste erlebnis in mei m gonzn lebn.Spinnst?! I hob mei erstes moi kurz noch da matura ghobt![]()
großartig
de mandaleit glaubn olle se suachan se de frau..... is oba ned so. de manda brobian ba de de eana gfoin so laung bis dass se zuafälli auf dejenige treffn de den jenig n praktisch aussuacht. so schaugt s aus. de damen wissn dos oba de herrn kriagn s net in de hianzönn eini. i woass es aus erforung, bi a ausgsuachd worn.I glaubs daoba maunchmoi is afoch besser..
aber gerne - und viel vergnügen...großartigund danke, für die Erinnerung an den Artztermin
![]()
de darmspiegelung moch i jetzt olle 5 joar.
griagst du de darmspiegelung.???? loss da a leichte narkose gebn, daun gspiast nix,dess is subba.
Danke für den Tip!!griagst du de darmspiegelung.???? loss da a leichte narkose gebn, daun gspiast nix,dess is subba.
i hob des a var an bekauntn erfoan.Danke für den Tip!!
Nein eh nicht, aber der Ordnungs halber wärsaufwiegn mochts bessa?![]()
natürlich gibts des auf beiden Seitn
de Urdnung woima latürnich ned störnNein eh nicht, aber der Ordnungs halber wärs![]()
Bei uns gibt's für 10 Euro Zuzahlung CO2 statt Luft. Das erleichtert die Sache ungemein.