- Reaktionen
- 85.477
- Checks
- 6
Do fick i liarbadie ersten zwei Wochen sind mühsam - dann gehts wunderbar und das Wort Verspannung kennt man nicht mehr
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Do fick i liarbadie ersten zwei Wochen sind mühsam - dann gehts wunderbar und das Wort Verspannung kennt man nicht mehr
![]()
jo mei - i hätt liaba wen zum Pudern statt a Ding zum RudernDo fick i liarbanoch an orgasmus gspiar i a ka weh mehr

Host du voher den Haare gehabt?sixt - grad rechtzeitig ho i ma en Schädl gschorn
woasst gor ned, wiast mir und dem Forum gfehlt hast![]()
kaum da und wird glei wieder gfrastigHost du voher den Haare gehabt?![]()
Derf i des bitte klaun? I brauch des auf mei trainingsshirtjo mei - i hätt liaba wen zum Pudern statt a Ding zum Rudern![]()
kriag i an Kaffee dafürDerf i des bitte klaun? I brauch des auf mei trainingsshirt![]()
An klankriag i an Kaffee dafür![]()
GeizhalsAn klan![]()
MomentGeizhals![]()
gib i a Erfolgsgarantie draufMomentwenn i mit deim spruch erfoig hob, kriagst vu mir aus an voiautomatn
san ma gor net so aufgfoin ...kaum da und wird glei wieder gfrastig
![]()
Momentwenn i mit deim spruch erfoig hob, kriagst vu mir aus an voiautomatn
ko ja i nix für, wennst immer nur auf meine Brüste schaustsan ma gor net so aufgfoin ...![]()
ko ja i nix für, wennst immer nur auf meine Brüste schaust![]()
Jetzt vawett i olles, dass er des net schofftSinds leicht grösser als die von der @Mitglied #473397?![]()
Sinds leicht grösser als die von der @Mitglied #473397?![]()
müssma im direkten Vagleich schaunJetzt vawett i olles, dass er des net schofft

Genaumüssma im direkten Vagleich schaun![]()
Jetzt vawett i olles, dass er des net schofft
müssma im direkten Vagleich schaun![]()

Genautram weiter, klana
dabei bin i sicha größer, wia meine w-lan-HexGenautram weiter, klana