- Reaktionen
- 57.248
- Checks
- 40
Make up mag meine Haut mittlerweile gar nicht mehr 
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Langsam muss ich mich an ein Leben ohne Rrrrrrrr gewöhnen
Des stimmt ned ...sie hat’s Ma scho in aller früh ummergschobenDass die Sonne anscheinend irgendwo bei @Mitglied #321275 stehen geblieben ist ...![]()
... do hest as oba a no weida zu mir schiam kena ...Des stimmt ned ...sie hat’s Ma scho in aller früh ummergschoben![]()
Des sollt bei dir vorbeikumma sa... do hest as oba a no weida zu mir schiam kena ...![]()
Dürft mi net gfundn haubn ... jetzt sicht ma a bissl wos Blaues, vielleicht wird`s jo no wos ...Des sollt bei dir vorbeikumma sa![]()
Werst hold ned richtig brav gwen saDürft mi net gfundn haubn ... jetzt sicht ma a bissl wos Blaues, vielleicht wird`s jo no wos ...![]()
do kaunst recht haubn ... wird woi so gwesn sei ...Werst hold ned richtig brav gwen sa![]()
Auch Österreicher können einen Nobelpreis erhalten (Peter Handke - Literatur)![]()
Solang du net Grrrr wirstLangsam muss ich mich an ein Leben ohne Rrrrrrrr gewöhnen

Langsam muss ich mich an ein Leben ohne Rrrrrrrr gewöhnen