- Reaktionen
- 96.306
- Checks
- 3
Die ersten 500km san scho wieda owadraht...
Und nu kaum a Muckerl am Visier...

Und nu kaum a Muckerl am Visier...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
des woa die erste, die mei grosse für mi gmocht hodDie erste Torte von meinem Schwiegertöchterchen war eine Eierlikörtorte
Lang lang is her
Anhang anzeigen 14120673

Heee!!!
i zoag da liaba nimmer mehr fotos aus meiner galerie...Heee!!!
Meine Dirndln hom ma maximal amoi an Toast gmocht ..![]()
Meiomei ...mir hätten de 6 Mille eh gereicht...An 5fach Jackpot gibt's...werd i ma woi heit amoi an Schein kauffn...quasi an Pensionsbescheid!!
![]()
Waas??Hi,
die ekelhafte Jahreszeit, wo es um 7 Uhr schon hell ist, hat begonnen.
LG Tom
Waas??
Endlich iss wieda hell wann ma in da Fruah furtfoahrt und am Abend hamkimmt!!
Oiso...so richtig unzufrieden schaut's jetzt ned drein...

Bist du wia a Postler? Um 19 h aufhörn und um 17 h daham...Waas??
Endlich iss wieda hell wann ma in da Fruah furtfoahrt und am Abend hamkimmt!!
Aus dem Oita bin i grewa herrausst....Bist du wia a Postler? Um 19 h aufhörn und um 17 h daham...![]()
Ich tät jo sogn, er is voll im Arsch...owa wos waas i scho!?Oiso...so richtig unzufrieden schaut's jetzt ned drein...![]()

Eh....owa unzufrieden mit der Gesamtsituation scheint sie mir zufolge ihres Gesichtsausdrucks eben ned zu sein....Ich tät jo sogn, er is voll im Arsch...owa wos waas i scho!?![]()
Eh....owa unzufrieden mit der Gesamtsituation scheint sie mir zufolge ihres Gesichtsausdrucks eben ned zu sein....
Vielleicht hat's de Nudel a abgeknickt beim Drauf sitzen...![]()
![]()

Dann erleuchte mich Frau Dickmadame...Du Blitzer....du checkst es ned....![]()
Des wird nix mehr bringen bei dirDann erleuchte mich Frau Dickmadame...
es ging ja um MEINE erkenntnis...Oiso...so richtig unzufrieden schaut's jetzt ned drein...![]()