- Reaktionen
- 91.809
- Checks
- 3
Hach...de guade oide gsunde Watschn?Und manchmal ist gewalt doch eine lösung.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Hach...de guade oide gsunde Watschn?Und manchmal ist gewalt doch eine lösung.![]()
Würgen.Hach...de guade oide gsunde Watschn?![]()
Würgen.
Weil mich mein handy seit 2 wochen ärgert, hab ich es gewürgt. Und siehe da, wird das display wieder hell.

DDes funktioniert mit herumfluchen a![]()
Aber nur beim Öffnen einer Dose oder eines gut verschlossenen Glases!Und manchmal ist gewalt doch eine lösung.![]()
Außer du bist @Mitglied #705964, dann war es nur ein kleiner Snackwenn ma an gaunzn nusstrudl auf amoi vazwickt is oan hinterher schlecht...![]()
wenn ma an gaunzn nusstrudl auf amoi vazwickt is oan hinterher schlecht...![]()
Du schwächelst?wenn ma an gaunzn nusstrudl auf amoi vazwickt is oan hinterher schlecht...![]()
lt kurärztin bin i leicht adipös. oiso do siag i amoi nix von guadEs war wenigstens für an guadn Zweck![]()
do darad bei mir a gscheida oaschtritt vü mehr häfn ois so komisch umadumschwanzln ...![]()